מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את בורנמות' במשחק ההכנה השני והאחרון במסגרת מחנה האימונים בספרד. בסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה של שחקניו מול היריבה מהפרמייר ליג האנגלית וגם את העבודה במחנה שיסתיים בקרוב. 

"זו תוצאה טובה מאוד, השגנו את מה שרצינו, השחקנים התחילו להבין מה אנחנו רוצים, לשחק איך שאנחנו רוצים יקח עוד קצת זמן. ראינו הרבה דברים שאנחנו שמחים עליהם, ראינו פחות דברים שלא הייתי מרוצה מהם ונצטרך לוודא שהם לא יקרו", אמר קין, "אנחנו מרוצים אבל לא יכולים להיות יותר מדי שמחים כי יש הרבה דברים שאפשר לעבוד עליהם וישפרו אותנו. זה לוקח זמן אבל זו תוצאה טובה מאוד נגד קבוצה טובה מאוד. הם שיחקו כדורגל טוב אבל לפרקים היינו מצויינים ונהנתי מהמשחק".

בהמשך נשאל המאמן על סייד אבו פרחי בן ה-17 שהבקיע את שער הניצחון וענה: "זה המשחק השני שלו אני חושב, הוא לא שיחק בעונה שעברה, הוא מוכן לעבוד קשה ואם הוא יעבוד קשה עבורי הוא יקבל הזדמנות. הוא עשה עבודה טובה, היתה הסטה קטנה בגול, אבל אני כחלוץ יודע שזה לא משנה איך הכדור נכנס. הרבה אנשים שיחקו טוב, יש לנו עדיין הרבה עבודה אבל בסך הכל זה היה משחק טוב".

על העבודה לאורך ימי מחנה האימונים שיסתיים ביום שלישי הקרוב אמר המאמן: "זה היה טוב, היה נהדר להיות פה. מזג האוויר דומה לישראל, ראיתי הרבה דברים וזה מה שחשוב במחנה. אתה רואה הרבה אנשים, לומד להכיר את הדמויות, רואה את הקבוצה נגד יריבות כמו בורנמות' למשל, קבוצה טובה מאוד מהפרמייר ליג. השחקנים היו טובים, עשו מה שביקשנו מהם לעשות, אבל נמשיך לבקש עוד. אנחנו נדרוש מהם והם צריכים לדרוש מעצמם גם. בסך הכל אלה היו ימים מהנים מאוד. כל הצוות פה, כולנו פה ביחד וכל עוד נישאר ביחד, וזה יהיה המסר כל העונה, כולם, הצוות, גם האוהדים – נקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת".