הקמפיין האירופי של מכבי בעידן רובי קין יצא לדרך! הצהובים אירחו הערב את פטרוקוב המולדובית במשחק הראשון של הסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג. לעיני למעלה מ-20 אלף צופים וביחד עם הבעלים, מיץ' גולדהאר, שנחת בארץ ונכח באצטדיון.

קין בחר לפתוח בהרכב זהה לזה שניצח 1:6 בשבוע שעבר את הפועל ב"ש בגביע הטוטו. דניאל פרץ בשער, מאסון, סבוריט, ביטון, ודוידזאדה בהגנה. דור פרץ, יוריס ואן אובריים ודן ביטון בקישור. יונתן כהן, אילון אלמוג וערן זהבי בחוד.

מי שעוד הצטרף לקבוצה הוא מאמן השוערים, מייק סטואל, שהעביר את החימום יחד עם שורה אוברוב.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק בלחץ גבוה על שערם של מולדובים ועם לא מעט הזדמנויות שתורגמו לשער ראשון במשחק בדקה ה-13. דן ביטון ניצל כדור חופשי על פינת ה-16 ודייק על חיבורי הקורות ופנימה. 0:1 למכבי!

מכבי המשיכה ללחוץ ולחפש את השער השני עם פרצות בהגנה שדן ביטון ניצל להכנסת כדורים פעם אחת לערן זהבי ופעם אחת לאילון אלמוג אבל בשני המקרים שוער פטרוקוב היה במקום.

זהבי ואילון אלמוג המשיכו לסכן את שערו של כריסטיאן אברם בבעיטות שמצאו את השוער שמנע הכפלת יתרון בשליש הראשון של המשחק. בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה במגמה זהה לזו של הראשונה עם לא מעט מצבים של אילון אלמוג שלא הבשילו לשער השני.

ואז הגיעה הדקה ה-62. מכבי התנהלה עם הכדור בצד שמאל, אלמוג העביר את הכדור לערן זהבי, שאחרי סבסוב אחד וזריקה של המגן השני בעט בשמאל לקורה הימנית ופנימה. 0:2 למכבי!

מיד לאחר השער ערך קין את החילוף הראשון במשחק כשיונתן כהן פינה את מקומו לטובת גבי קניקובסקי. בקה ה-71 נכנס למשחק גם דור תורג'מן במקומו של אילון אלמוג.

ערן זהבי היה קרוב לשלישי במשחק והשני שלו אבל נגיחה שלו ובעיטה חופשית לפני כן חמקו סמוך לקורה. בדקה ה-85 ערך קין את שלושת החילופים האחרונים במשחק: רוי רביבו, איל גולסה ויובאנוביץ' נכנסו במקומם של ערן זהבי, ואן אובריים ואופיר דוידזאדה.

3 דקות בתוך תוספת הזמן מכבי בהתקפה מצד לצד עם סיומת של רוחב של יובאנוביץ' ושער של דור פרץ. 0:3 למכבי!

מכבי ניצחה את המשחק הראשון בין השתיים ובשבוע הבא תצא למולדובה כדי להבטיח את מקומה בסיבוב השלישי.