עונת 2023/24 תיפתח בקרוב עם התחלה חדשה ומלאת ציפיות, אנרגיה חדשה ואהבה אחת ישנה שמצליחה לרגש אותנו בכל פעם מחדש. רגע לפני שהכל יתחיל, מכבי ו-FILA גאות להשיק את התלבושות שיהיו חלק מהזכרונות שלנו מהעונה הקרובה – מדי הבית, מדי החוץ, התלבושת השלישית וגם מדי השוער.

צפו בסרטון:

גם העונה הצבע הצהוב, שהוא 'תמיד מכבי', מוביל בגאון את עיצוב חולצת הבית כמו שכולנו אוהבים. בין אם זה כשהשחקנים עולים איתה לדשא, היא עליכם בזמן שאתם נותנים את הלב והנשמה ביציע או כאשר אתם צופים במשחק עם חברים בבר – החולצה הצהובה נושאת בתוכה את ההיסטוריה המפוארת, העוצמה והכוח של המועדון.

הבחירה בצהוב דומיננטי מסמלת עבורנו גם את החזרה למקורות המכביזם וכדי להוסיף לכך – הפעם חולצת הבית מעוטרת בפסים כחולים בצדי החולצה, עליהם מוטבע הלוגו האיקוני והקלאסי של מכבי. לוגו המעורר את האחדות בין האוהדים והשחקנים למורשת ולהיסטורית המועדון ואת תחושת הגאווה על כך שכולנו מכבי.

מלבד מדי הבית הצהובים, מחכים לכם גם מדי החוץ החדשים על טהרת הצבע הכחול, סולידיים ואופנתיים, עם משחק מעודן בין גווני הכחול האהובים המתאימים לכל מי שגאה להיות מכבי בכל מקום.

לשתי התלבושות מצטרפת התלבושת השלישית, כולה סטייל וייצוגיות בצבע הלבן, שמשתלב עם הצהוב של מכבי המעטר את הצווארון והשרוולים בתפירה ייחודית. החולצה הלבנה מתאימה לכל אוהד ואוהדת שאוהבים להיות מסמר הערב באצטדיון, באירוע עם חברים ובכל מקום בו ירצו לבלוט.

ומה עם אלה מכם שחייבים את מדי השוער? כמובן שלא שכחנו גם אתכם, כאשר החולצה ששומרת על השער קיבלה העונה עיצוב מיוחד בצבעים שחור ולבן הקלאסיים ובנוסף בצבע הכתום שהשנה לוקח חלק במגוון העיצובים. 

המדים של 2023/24 כבר מחכים לכם בחנות האונליין החדשה של מכבי ובחנות הדגל הרשמית באיצטדיון בלומפילד. חברי Forever? זו ההזדמנות להזכיר כי בעת רכישת המדים בחנות האונליין תוכלו להשתמש בשובר על סך 100 ש"ח שקיבלתם כמתנת הצטרפות למועדון האוהדים.