מכבי תארח בקרוב (חמישי, 20:00) את א.א.ק לרנקה למשחק הגומלין המכריע בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. רגע לפני שאתם יוצאים לדחוף את הקבוצה באיצטדיון בלומפילד ריכזנו עבורכם כאן את כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק.

קודם כל מומלץ מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון. כמות האוהדים הרבה צפויה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו, כך שחשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים בכניסות ליציעים.

אנחנו מזכירים לכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי – בואו ננצח יחד!

לשירותכם: עמדת מכירות רשמית ואיסוף הזמנות אונליין

מלבד חנות הדגל הרשמית שאתם כבר מכירים, במשחק הקרוב תעמוד לרשותכם עמדת מכירות רשמית + איסוף הזמנות אונליין מול שער 2.  

  • שעות פעילות: העמדה תיפתח ב-18:00 ותפעל עד לשריקת הפתיחה ב-20:00. לאחר המשחק היא תיפתח שוב למשך חצי שעה נוספת. 
  • איסוף: במידה וקיבלתם הודעה שהזמנת האונליין שלכם מחכה בסניף בבלומפילד ההזמנה תחכה בעמדה זו – יש להציג אישור הזמנה במעמד האיסוף.
  • חשוב להדגיש שבמידה ולא התקבלה הודעה לאיסוף עצמי לא ניתן יהיה לאסוף את ההזמנה ביום המשחק (כלומר, יתכן שהזמנות שבוצעו ביום המשחק או אפילו מספר ימים קודם לכן לא יחכו באצטדיון).

חנות הדגל הרשמית מחכה לכם בבלומפילד

250 מטר רבועים של כל הפריטים יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). יושבים ביציע המערבי? תוכלו להגיע לחנות גם במחצית המשחק.

יושבי שער 7 ו-8 יוכלו ליהנות מרכישת פריטים גם בעמדת מכירה מיוחדת בחנות הניידת שתמתין ברחבת השערים המזרחיים מחוץ לאצטדיון.

מבצעים שאסור לפספס!

בין אם אתם מגיעים לבלומפילד או מעדיפים לעשות את הקניות שלכם אונליין הנה משהו שאתם חייבים לדעת:

  • ממש ברגעים האלה אתם נהנים מ-30% הנחה על קולקציית הקיץ הרשמית של מכבי.
  • וגם: מבצע חזרה לבית ספר – קונים מעל 199 ₪ ממוצרי החזרה לבית הספר הרשמיים ומקבלים רמקול Bluetooth מתנה!

קו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!