מכבי תל אביב העפילה הערב בפעם השנייה לבשלוש העונות הראשונות של הקונפרנס ליג לשלב הבתים של המפעל אחרי שגברה בסיכום שני משחקי הפלייאוף במוקדמות 2:5 על צליה הסלובנית.

בסיום המשחק המאמן, רובי קין לא הסתיר את שביעות רצונות מהעפלה ואת חוסר שביעות רצונו מהיכולת של הקבוצה במחצית הראשונה במשחק: "אנחנו ידענו שיהיה משחק קשה ושזו קבוצה קשה גם בבלומפילד ראינו את זה וידענו שהם יבואו מההתחלה לתקוף והקצת התקשנו עם זה. בתחילת 45 הדקות הראשונות התקשנו. במחצית השנייה כבר שיחקנו הרבה יותר טוב. החזקנו את הכדור כמו שדיברנו עליו לפני המשחק וזה היה הרבה יותר טוב".

על העפלה לשלב הבתים אמר: "המטרה הראשונה שלי כשהגעתי למכבי הייתה להעפיל לשלב הבתים ואני שמח שאני והצוות שלי השגנו את זה. זה היה אחרי משחקים קשים והרבה קרדיט מגיע לשחקנים. ככה זה כשאנחנו משחקים ביחד ויש לנו שחקנים איכותיים כמו גבי שעולים מהספסל ועושים את השוני".

על השאלה מה אמר לשחקניו במחצית שעלו אחרת למחצית השנייה אמר: "אמרתי להם שאנחנו לא יכולים להיות רעים יותר ממה ששיקנו במחצית הראשונה. שאנחנו צריכים לעשות האקסטרה שלנו. ידענו שהמגרש לא הכי טוב ומעט את הכדור. בעיקר לעשות את האקסטרה וראו את זה מחצית השנייה. להניע את הכדור על הדשא במקום כדורים ארוכים לפעמים בכדורגל יש לחץ וידענו שמדובר בקבוצה טובה ומה תעשה בתחילת המשחק. במחצית השנייה עשינו כמה שינויים כולל חילופים וזה עזר".

לסיום התייחס לסגל הקבוצה: "יש לנו סגל בדיוק בשביל ששחקנים יעשו את השינוי כשהם עולים במהלך המשחק. ידענו שיש לנו סגל טוב וזה מה שאנחנו צריכים. שחקנים שעולים ומשנים את המשחק. לכל שחקן שנמצא בסגל יש הזדמנות לשחק. יהיו כמה שחקנים שייצטרפו לסגל וזה רק כדי לחזק את הקבוצה והסגל לקראת המשחקים בליגה ואירופה".

קניקובסקי: "חטפנו בראש במחצית"

כובש שער השיוויון של הצהובים, גבי קניקובסקי, סיכם גם הוא את המשחק וסיפר: "רובי לא אמר לי משהו ספציפי. כל משחק הוא אמר שצריך את כל השחקנים בסגל. במחצית קיבלנו בראש אחרי ההופעה במחצית הראשונה. הוא עשה את החילופים ואני שמח שכל מי שנכנס במחצית השנייה עשה את השינוי".

על העדרותו של דור פרץ הוסיף: "כל שחקן שלא משחק יש לו מחליף במיוחד במכבי תל אביב שיש לה סגל גדול. דור שחקן מצויין שפתח את העונה מצויין אבל לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה ואני שמח שהצלחנו לעמוד במשימה".