עידו שחר אמנם עלה אמש (ראשון) כמחליף בניצחון 1:4 על מ.ס אשדוד, אבל זה לא הפריע לו לרשום בישול ולעזור לקבוצה בדרך ל-3 נקודות ראשונות העונה בליגה. לאחר המשחק הוא גם דיבר עם כלי התקשורת.

על המאבק על מקומו במכבי אמר הקשר הצעיר: "יש פה סגל רחב מאוד, עם הרבה שחקנים, כל אחד יכול וצריך ביום נתון לפתוח בהרכב אז המלחמה היא לא רק על ההרכב אלא על מקום בסגל. זה מוציא משהו טוב מהקבוצה, שיש כל כך הרבה תחרות וכל אחד נותן את המקסימום. אני שמח שהיום יצא לי לקבל דקות, שהקבוצה ניצחה. במיוחד במחצית השנייה, הקבוצה שיחקה מדהים, זה ניצחון חשוב להתחלה ואני שמח שיצא לי לעזור לקבוצה".

"הדבר היחיד שאני יודע זה שכשקוראים לי לעלות לשחק אני עושה את המקסימום שלי ואני משחק כמו שאני יודע. בכל פעם שיקראו לי לעזור לקבוצה אתן את המקסימום", הוסיף.

בנוסף נשאל שחר על מה שעבר עליו כאשר פיספס בקיץ האחרון את יורו הצעירות בגלל עניין רפואי וסיפר: "קיבלתי את זה בהפתעה גמורה, אפשר לקחת את זה לשני הצדדים, כמובן שיום-יומיים התבאסתי אבל אחרי זה עשיתי חושבים עם עצמי. איך אני יוצא מזה יותר חזק וממשיך קדימה, בונה את עצמי לעונה, להיכנס לכושר וזה מה שעשיתי".