מכבי תל אביב יצאה הערב (ראשון) למשחק חוץ נגד הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-2 בליגת ONE-ZERO. הצהובים מגיעים למשחק אחרי ניצחון 1:4 במחזור הראשון על מ.ס. אשדוד והעפלה לשלב הבתים בקונפרנס ליג ביום חמישי האחרון. כל זאת רגע היציאה של הקבוצות לפגרת בת שבוע של הנבחרת והמטרה ברורה: לצאת עם ניצחון שני ברציפות.

המאמן, רובי קין ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח במשחקים האחרונים. ניר ביטון שב למרכז ההגנה לצידם של השוער, רועי משפתי, אנריק סבוריט, איבן מאסון ורוי רביבו. יוריס ואן אובריים המשיך לקבל קרדיט בקישור עם דן ביטון ודור פרץ. מילסון, פתח את השלישייה הקידמית לצידם של יונתן כהן וערן זהבי בחוד ההתקפה.

למעלה מ-7000 אוהדים צהובים ליוו את הקבוצה למשחק החוץ בנתניה ודחפו אותה ללא הפסקה.

מחצית ראשונה

מכבי לחצה את שערה של חדרה כבר משריקת הפתיחה ובדקה ה-5 ערן זהבי רשם החמצה מתוך תיבת החמש אחרי שבעט בנגיעה אחרי כדור רוחב בסיומו של דריבל נהדר של מילסון.

 זה לקחת 12 דקות ופעולה יפה של ואן אובריים בצד ימין שחלף על פני שני שחקני חדרה ומצא ברוחב אחורה את ביטון שבעט מ-10 מטרים לפינה ופנימה. 0:1 למכבי!

ביטון היה קרוב לכבוש את השני בזמן שמכבי חישה להגדיל את הפער, כשבדקה ה-22 קיבל כדור במרכז הרחבה וניסה להפתיע את לויטה בהקפצה אבל השוער של חדרה היה במקום.

בדקה ה-41 רועי משפתי מנע מגומז להבקיע את שער השיוויון אחרי שהאחרון פרץ לרחבה ומזווית ניסה להכניע את שוער הצהובים. מן העבר השני, רגע לפני השריקה למחצית יונתן כהן ניסה בסיומה של התקפת מעבר מהירה למצוא את המסגרת של לויטה, אבל הכדור שבעט מ-16 מטרים פגע ברגל אדומה שעלה סנטימטרים מעל למשקוף.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו ללא שינויים בהרכב. המשחק לא התפתח לרמה גבוהה אבל דווקא בדקה ה-56 משפתי שוב מצע שער אחרי בעיטה מתוך הרחבה. מנגד יונתן כהן היה ראשון שניסה לבעוט למסגרת של לויטה אבל לא מספיק חזק כדי להכניע את השוער.

בדקה ה-60 התקפה של הצהובים מצד שמאל הסתיימה במסירה של מילסון לקניקובסקי שמ-18 מטרים הפציץ את חיבורי הקורות של לויטה. 0:2 למכבי!

מיד לאחר השער ערך קין את החילוף הראשון כשהוציא את יונתן כהן והכניס את קיקו בונדוזו הפורטוגלי להופעת בכורה. עברו 13 דקות בלבד וקיקו התנהל עם הכדור בצד ימין והעביר רוחב לזהבי שהמשיך בנגיעה מ-16 מטרים פנימה. 0:3 למכבי! קיקו עם בישול ראשון.

בדקה ה-78 גם אושר דוידה ערך את הופעת הבכורה שלו במדי מכבי כשנכנס יחד עם דור תורג'מן ועידו שחר במקומם של ערן זהבי, דן ביטון ומילסון. בהמשך גם שרן ייני נכנס במקום מאסון. תורג'מן כמעט וכבש את הרביעי אחרי שבעיטה שלו ברגל ימין מצד שמאל חלפה סמוך לקורה. 

בהתקפה האחרונה אושר דוידה ניסה את מזלו בסיומה של התקפה ממרכז הרחבה אבל שוער פריס היה במקום.