מכבי תל אביב יצאה הערב (ראשון) לפגרת הנבחרות עם חיוך אחרי ניצחון 0:3 על הפועל חדרה ושמירה על מאזן מושלם בליגת ONE ZERO לאחר 2 מחזורים. בסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה של הקבוצה. 

כשנשאל כיצד הוא מסכם את המשחק אמר קין: "הופעה טובה מאוד לפרקים, 20 הדקות הראשונות היו טובות לאחר מכן ברבע השעה האחרונה נכבנו. המסר היה לא להשתעמם מהנעת הכדור, לעשות זאת מהר. ניסינו לכפות דברים יותר מדי, אבל במחצית השניה היתה תגובה שונה לגמרי. משחק פשוט, הנעת כדור מהירה ואז השגנו את השערים שלנו". 

"הם החליפו מערך, לחצו קצת יותר אבל הגנו בסדר", הוסיף קין כשנשאל על היריבה, "שוב, לא נהיה דומיננטים בכל משחק במשך 90 דקות, יהיו רגעים ולכן יש לנו הגנה ושוער שמנעו שערים. המחצית השניה היתה טובה מאוד, השחקנים החדשים עלו למגרש, הרבה שחקנים קיבלו דקות וזה חשוב לקבוצה. השבוע הזה היה טוב מאוד, המגרש היה כבד ואיטי, אבל עשינו את העבודה".

לאחר מכן נשאל על כך שלא הרבה לשנות את ההרכב במשחקים האחרונים אך הסביר: "כשאתה מנצח משחקים חשוב שתהיה לך ליבה של הקבוצה. הרבה שחקנים קיבלו דקות, קיבלו הזדמנות. גבי נכנס היום להרכב, ניר לעמדת הבלם. אני חושב שתסכימו שהרבה שחקנים קיבלו הרבה דקות וזה חשוב לקבוצה".

על הופעת הבכורה של קיקו בונדוזו, שגם בישל את השער השלישי לערן זהבי, וקיבל צ'אנס לאחר שחתם בשבת אמר המאמן: "זה היה חשוב כי אני מכיר את עצמי כשחקן, אתה רוצה להרגיש חלק מהקבוצה מיד וברגע שהם (קיקו אושר דוידה) חתמו רציתי שיקבלו דקות כי ככה אתה מרגיש חלק. היה חשוב עבורו לקבל דקות והוא גם עשה עבודה טובה. הוא רגוע מאוד עם הכדור, פס נהדר לשער. הוא יכול לשחק בכנפיים, כ-10, גם כ-8. זה טוב לקבוצה, גם דוידה התחיל בצד שמאל ואז הם החליפו, זה טוב לקבוצה".

על היכולת הנהדרת של יוריס ואן אובריים מאז פתיחת העונה אמר קין: "כמו כל שחקן הוא יכול להשתפר ככל שנשחק ביחד, ככל שיהיו יותר משחקים. יוריס נהנה מהשיטה, בהולנד הוא שיחק כך רוב הזמן. הוא רגיל לשיטה. הוא טוב מאוד, אפילו במחצית שניה ביום חמישי הוא גיבש את הקבוצה ביחד, עם המסירות המהירות שלו".