החניכים של מיכאל זנדברג קיוו להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון במחזור הפתיחה 1:3 על רמה״ש, במשחק הביתי נגד הפועל חדרה, מחזור 2 בליגת העל לנוער. הצהובים נקלעו לפיגור בדקה ה-11 אחרי פנדל מדויק של רואי פרץ והצליחו להשוות בדקה ה-90 מנגיחה מכדור קרן של מיכאל מרנשטיין.

מחצית ראשונה
בדקה ה-11 חדרה עלתה ליתרון אחרי פנדל מדויק של רואי פרץ. קודם לכן שופט המשחק קבע כי בלם מכבי ת״א, מיכאל מרנשטיין, הכשיל ברחבה את אלמוג ימהרן. רואי פרץ בעט מהנקודה הלבנה פנימה והעלה את חדרה ליתרון 0:1.

בדקה ה-13 הצהובים כמעט וחזרו אל המשחק. מתפרצת שהוביל יהודה בלאי הסתיימה במסירת רוחב של בלאי, אגם חנון כמעט והצליח להגיע אל הכדור שיצא החוצה.

בדקה ה-21 אורי עזו בעט מחוץ לרחבה, הכדור הלך מחוץ למסגרת השער.

בדקה ה-27 מכבי נותרה ב-10 שחקנים לאחר ששופט המשחק קבע ששוער הצהובים, ברק אלתגר, הכשיל את חלוץ חדרה כשהיה אחרון לכיוון השער.

בדקה ה-37 שוב מכבי איימה על השער. הרמה של יהודה בלאי הגיעה אל מיכאל מרנשטיין שבעט מתוך הרחבה אל השער, אך שחר מרק קלט את הכדור.

מחצית שניה
בדקה ה-53 חדרה איימה על השער. רואי פרץ קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא בעט מסף הרחבה והכדור הלך החוצה.

בדקה ה-55 כדור חופשי של הצהובים שהרים יהדוה בלאי ננגח על ידי סייד אבו פרחי מעל השער.

בדקה ה-90 הצהובים השוו את התוצאה. כדור קרן של יהודה בלאי הגיע אל ראשו של מרנשטיין שעלה גבוה ונגח את הכדור לקורה פנימה. מכבי השוותה את התוצאה ל-1:1. עד לסיום המשחק התוצאה נשארה זהה.

מכבי ת"א: ברק אלתגר (הורחק 27), דור גולדשטיין (נועם שוורץ, 57), מיכאל מרנשטיין, איתי מלמה, עמית קרדי, ליאור משנסקי (שליו סעדיה, 28), יהודה בלאי, עידו עולי (סאלי פחימה, 78), סייד אבו פרחי, אורי עזו (מוחמד טאהא, 46) ואגם חנון (יואב פליישמן, 46).