אחרי ההעפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג מכבי תשוב מחר לליגה. הצהובים יתארחו אצל הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור השני והערב דיבר המאמן רובי קין במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות באיצטדיון בנתניה. 

על המשימה שמחכה למכבי לאחר הניצחון על צליה אמר קין: "צפינו במשחקים, המשכנו קדימה. מגיעות מחמאות לשחקנים, העפלנו אבל עכשו אנחנו ממשיכים קדימה. חוזרים לליגה ומצפים לכך, זו קבוצה שיכולה לשנות מערכים במהירות אז נצטרך להיות מוכנים לכך. אין אף משחק קל, נתאמן היום נכין את השחקנים ואנחנו מצפים לעלות שוב לדשא. זה משחק קשה, כל המשחקים קשים, עכשיו צריך לוודא שהשחקנים מרוכזים בליגה מחר".

על הצירוף של אושר דוידה וקיקו בונדוזו אמר המאמן: "הם יבואו ויעזרו לקבוצה. יהפכו אותה לחזקה יותר, תחרות על מקומות תמיד טובה זה שומר את כולם על קצות האצבעות ומוציא יותר מכולם. דוידה ישראלי, יש לכם שחקנים איכותיים מאוד בישראל ולא צריך לחפש ברחבי העולם אם יש לך שחקנים שכבר ראית. הוא מהיר, אני חושב שהוא למד הרבה מהתקופה בסטנדרד ליאז'. המנהל הספורטיבי שלהם אמר עליו דברים טובים, שהוא ילד טוב, שחקן טוב וכמובן שצפינו בו. הוא שחקן טוב מאוד. קיקו, הוא מנוסה, שחקן חכם מאוד, יכול לשחק בהרבה עמדות אז אני מאוד שמח לקבל את שניהם, הם יהפכו את הקבוצה והסגל לחזקים יותר".

בנוסף נשאל המאמן על כך שמכבי כובשת לאחרונה בעיקר במחצית השניה אחרי מחצית ראשונה קשה יותר ואמר: "גם מנצ'סטר סיטי מבקיעה הרבה שערים במחצית השניה אחרי 0:0. כדורגל משחקים 90 דקות, לפעמים לוקח זמן להגיע לשער הראשון, אבל גם אסור לנו למהר, אנחנו צריכים להיות חכמים בצורה בה אנחנו משחקים, צריך להיות רגוע, סבלני. זה מה שאני אוהב בקבוצה, גם אם במחצית הראשונה אין שערים הם (השחקנים) נשארים רגועים ומשיגים את השערים במחצית השנייה".