אחרי שעברנו בהצלחה את המוקדמות, הדבר האמיתי יתחיל ממש בקרוב (חמישי, 22:00). מכבי תפתח את שלב הבתים של הקונפרנס ליג בפעם השנייה בתולדותיה והמשוכה הראשונה שתחכה לה בבלומפילד תהיה בריידבליק האיסלנדית. רגע לפני, הגיע הזמן לערוך היכרות קצת יותר מעמיקה עם היריבה. 

הדרך לשלב הבתים: הסיפור הגדול סביב ברדייבליק הוא כמובן ההישג ההיסטורי לו היא אחראית – הקבוצה האיסלנדית הראשונה אי פעם שהצליחה להעפיל לשלב בתים אירופי.

איך היא עשתה זאת? אחרי שזכתה באליפות בעונה שעברה, ברדייבליק החלה את דרכם באירופה במוקדמות הצ'מפיונס ליג. לאחר שגברה בסיבובים המוקדמים על טרה פנה (סן מרינו) ושמרוק רוברס (אירלנד) היא הודחה על ידי קופנהאגן (8:3 בסיכום). לאחר מכן הודחה על ידי זרינסקי ממוקדמות הליגה האירופית (6:3 בסיכום) אך הצליחה להשיג את הכרטיס לשלב הבתים עם ניצחון על סטרוגה (צפון מקדוניה, 0:2 בסיכום) בפלייאוף הקונפרנס ליג.

צילום: Knattspyrnudeild Breiðabliks Facebook ()

הליגה האיסלנדית בעיצומה: בנוסף, חשוב מאוד לזכור שבריידבליק נמצאת כבר עמוק בתוך העונה באיסלנד ולאחר 23 מחזורים מדורגת במקום השלישי. אז כמות הדקות ברגליים של היריבה גבוהה במיוחד, אלא שלאחרונה חלה ירידה בתוצאות ולמפגש בבלומפילד היא תגיע לאחר 3 הפסדי ליגה רצופים כשמאזן השערים בהם עומד על 9:3. 

המאמן: מבחינה מקצועית מי שמוביל את הקבוצה הוא המאמןהאיסלנדי אוסקר פורבלדסון בן ה-49. תחתיו נוהגת בריידבליק לשחק בעיקר במערכים הנעים סביב וריאציות שונות של 3-3-4, כולל במשחקים קשים יחסית על הנייר כמו במפגשים מול קופנהאגן או סטרוגה.

צילום: Knattspyrnudeild Breiðabliks Facebook ()

סגל השחקנים: הסגל של בריידבליק מורכב כמעט כולו משחקנים מקומיים, כאשר בנוסף אליהם שני זרים בלבד, מאיי פארו: החלוץ קלמינט אולסן בן ה-33, שכבש העונה 5 שערים (מלך השערים של הקבוצה בליגה), והקשר ההתקפי פטריק יוהאנסון. 

שחקן בולט נוסף הוא המגן הימני הוסקולדור גונלאגוסון, שהבקיע העונה 4 שערי ליגה ו-6 בכל המסגרות ומשמש גם כקפטן הקבוצה.