4-16/9: פגרת נבחרות

אחרי הניצחון 0:3 על הפועל חדרה ליגת ONE ZERO יצאה לפגרה בה יתפסו את הבמה משחקי הנבחרות השונות. אופיר דוידזאדה, רוי רביבו,  גבי קניקובסקי דור פרץ ודור תורג'מן זומנו לסגל נבחרת ישראל שתפגוש את רומניה ובלארוס במסגרת מוקדמות היורו. בנוסף אליהם זומן מילסון לסגל נבחרת אנגולה, שתארח את מדגסקר במוקדמות גביע אפריקה.  

17/09: מכבי ת"א – מכבי בני ריינה, 19:45 בבלומפילד

המבחן הראשון של מכבי לאחר היציאה מהפגרה יגיע בצאת ראש השנה בדמות משחק בית מול הצפוניים במסגרת המחזור ה-3 של ליגת ONE ZERO. בעונה שעברה אירחה מכבי את ריינה כבר במחזור הראשון של הליגה ואז זה הסתיים כזכור בניצחון 0:5 בבלומפילד. 

21/09: מכבי ת"א – בריידבליק, 22:00 בבלומפילד

עונה אירופית מסקרנת לפנינו ויריית הפתיחה שלה תהיה מפגש המחזור הראשון של הקונפרנס ליג, מול יריבה שעשתה היסטוריה והפכה לקבוצה האיסלנדית ראשונה אי פעם שמעפילה לשלב בתים אירופי. רוצים להיות חלק מהחוויה? מכירת חבילות הכרטיסים ל-3 משחקי הבית בשלב הבתים בעיצומה!

26/09: הפועל ת"א – מכבי ת"א, 20:30 בבלומפילד

שלושה שבועות נותרו עד לדרבי התל אביבי הגדול הראשון של העונה, שייערך במסגרת המחזור ה-4 בליגת ONE ZERO. האדומים יהיו אלה שיארחו את המשחק, שיהיה ה-3 בסדרה של 4 משחקים רצופים של מכבי בבלומפילד במהלך החודש. כזכור, בעונה שעברה נערכו שני משחקי דרבי כאשר בראשון ניצחה מכבי 0:3 והשני הסתיים ב-0:0. 

30/09: מכבי ת"א – הפועל פ"ת, 17:45 בבלומפילד

מכבי תסגור חצי חודש ספטמבר עמוס במיוחד עם משחק ביתי מול העולה החדשה במסגרת המחזור ה-5 של הליגה. השעה המוקדמת יחסית בשבת אחר הצהריים צפויה להתאים במיוחד למשפחות המכביסטיות שביניכם כך שכדאי כבר עכשיו לשריין לעצמכם את התאריך ביומן.