לאחר הניצחון במחזור אמצע השבוע 0:3 על הפועל קרית שמונה, קבוצת הנוער של המועדון המשיכה את המומנטום החיובי עם ניצחון 1:2 על מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-8 בליגת העל לנוער. שראל כהן העלה את חיפה ליתרון מוקדם (6), יהודה בלאי (49) וסייד אבו פרחי (57) קבעו מהפך צהוב.

הרכב הקבוצה: ברק אלתגר, ניר קרב (נועם שוורץ – 46), אדיר קורדובה, איתי מלמה, עמית קרדי, ליאור משנסקי (נג׳ואן חטיב – 70), רוי ז׳רז׳בסקי, עידו עולי, מוחמד טאהא (אורי עזו – 57), יהודה בלאי (דור גולדשטיין – 78) ויהל אטיאס (סייד אבו פרחי – 46).

מחצית ראשונה
בדקה ה-6 של המשחק מכבי חיפה עלתה ליתרון. כדור רוחב מהאגף השמאלי הגיע אל שראל כהן שבעט מקרוב פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

בדקה ה-14 מכבי הייתה קרובה לחזור אל המשחק. כדור רוחב מהאגף השמאלי הגיעה אל עידו עולי שבעט מהאוויר אל השער אך הכדור חלף מעל המשקוף.

בדקה ה-18 עוד הזדמנות גדולה של הצהובים התפספסה. מוחמד טאהא מצא את ניר קרב באגף הימני, המגן הרים כדור טוב אל הרחבה ויהודה בלאי בעט מקרוב החוצה.

בדקה ה-23 מכבי כבשה שער שנפסל בטענת נבדל. יהודה בלאיקיבל את הכדור בצד שמאל, הוא חתך למרכז ובעט מסף הרחבה אל הפינה הקרובה, הכדור נכנס אל הרשת אך שופט המשחק קבע כי הכדור פגע בחלוץ מכבי שהיה בנבדל.

מחצית שניה
בדקה ה-49 הגיע השיוויון של מכבי. נועם שוורץ שנכנס במחצית חילץ את הכדור במרכז המגרש, הוא מצא את מוחמד טאהא באגף הימני שפרץ לרחבה ונתן כדור רוחב אל הרחבה. יהודה בלאי המשיך בנגיעה אל הרשת. בלאי השווה ל-1:1.

שלוש דקות לאחר מכן שוב מכבי איימה, הפעם רוי ז׳רז׳בסקי בעט וולה מחוץ לרחבה אך נועם שביט קלט את הכדור.

בדקה ה-57 מכבי הפכה את התוצאה. סייד אבו פרחי, שנכנס במחצית, השתלט על כדור בחלק הקדמי, הוא חתך למרכז הרחבה ושחרר בעיטה מדויקת אל הפינה הימנית העליונה. 1:2 לצהובים.

בדקה ה-74 עידו עולי איים מחוץ לרחבה עבור מכבי, הכדור חלוף סמוך לקורה והחוצה. בדקה ה-88 שוב עולי בעט מחוץ לרחבה, הפעם שביט קלט.

עד לסיום המשחק התוצאה נשארה זהה. מכבי ת״א ׳שחר׳ גברה 1:2 על מכבי חיפה.