מכבי סגרה הערב את 2023 עם ניצחון נוסף ברצף אדיר שגדל ל-11 בכל המסגרות. הצהובים גברו 0:1 על הפועל חיפה בסמי עופר במשחק שסגר את הסיבוב הראשון של ליגת ONE ZERO ובסיום המאמן רובי קין סיכם.

"היו לנו הרבה הזדמנויות והיינו צריכים לנצל אותם", אמר קין, "זה לא תמיד יהיה המצב, קבוצות יבקיעו. אנחנו מגיעים למצבים וזה יותר מדי, אנחנו צריכים להיות יותר חדים מול השער".

על השאלה מה מכבי צריכה לעשות בהמשך כדי שדברים ילכו יותר בקלות אמר: "להבקיע יותר שערים. אנחנו מכתיבים את המשחק ומשחקים טוב מבחינת החזקה בכדור אבל בכדרגל חייבים לנצל הזדמנויות. כשאתה מגיע למצבים כאלה אתה צריך לעשות עבודה טובה יותר".

על הפציעה של דרק לוקאסן אמר: "אנחנו לא יודעים עוד, נקווה שזה לא רע מדי. אנשים מקבלים הזדמנות. דוידזאדה עלה והיה טוב מאוד, חשבתי שעידן היה מצוין. דומיננטי באוויר".

על שער הניצחון של עידן נחמיאס שהגיע לאחר נגיחה אמר המאמן: "אנחנו רואים את זה באימונים כל הזמן הוא דומיננטי מאוד, הוא הראה את זה שוב. הוא טוב לא רק במצבים נייחים בהתקפה, אלא גם בהגנה ואני מרוצה מאוד ממנו".

על כך שמכבי נמצאת בעיצומו של רצף ניצחונות והאם הוא עוד יכול לבקש משהו ענה: "אני יכול, ואני אדרוש עוד. עוד שערים, לחלוטין. עם כמות המצבים שאנחנו יוצרים אנחנו חייבים להבקיע עוד שערים".

על היציאה הצפויה של מילסון לאליפות אפריקה אמר המאמן: "יוני נכנס, יש לנו את דוידה וקיקו, דור (תורג'מן) יכול לשחק שם. יש לנו גיבוי. ברור שמילסון שחקן שונה, אנחנו מאחלים לו בהצלחה. לכן יש לי סגל רחב, אני לא דואג מפציעות או מזה שאנשים יעזבו לנבחרות".

על הפעילות הצפויה של מכבי בחלון ההעברות אמר לסיום: "אנחנו בוחנים את כל העמדות. אם נראה שיש מישהו עם אופי מתאים שיכול להיכנס לחדר ההלבשה ולעזור לקבוצה נסתכל על זה".