מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ בסמי עופר נגד הפועל חיפה, שנעל את הסיבוב הראשון בליגת ONE ZERO וגם את שנת 2023. הצהובים של רובי קין הגיעו למשחק במאזן של 10 ניצחונות ותיקו אחת בלבד בשאיפה לסיים את השנה הקלנדרית במאזן ללא הפסדים ועם ניצחון 11 ברציפות. 

לשם כך המאמן, רובי קין, ערך מספר שינויים בהרכב. קין חסר את ניר ביטון שבמשחק האחרון קרע את הרצועה הצולבת בברכו ולמעשה סיים את העונה. כמו כן, אנריק סבוריט, איל גולס הודניאל טננבאום נעדרו מהסגל.

התכולים פתחו בהרכב עם אורלנדו מוסקרה בשער. אבישי כהן, דריק לוקאסן, עידן נחמיאס ורוי רביבו פתחו בחולייה האחורית. יוריס ואן אובריים, דור פרץ ודן ביטון פתחו בקישור. יונתן כהן, מילסון וערן זהבי סגרו את ה-11 של קין. גבי קניקובסקי, שנעדר מהסגל במשחק האחרון אחרי שאיבד שניים מחבריו הטובים בקרבות בעזה, שב לסגל. 

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק טוב עם שליטה בכדור והמשחק התנהל סמוך מאוד לרחבה של הפועל חיפה.

בדקה ה-17 של המשחק עידן נחמיאס כבש אחרי הגבהה של מילסון, אך שופטי ה-VAR מסיבה לא ברורה החליטו שהייתה עבירת נבדל של רביבו וביטלו את השער.

מכבי המשיכה ללחוץ את שערה של חיפה ושתי דקות לאחר מכן ערן זהבי נגח מתיבת החמש כדור שפגש תא משקוף שערה של חיפה. מן העבר השני, דריק לוקאסן נעלץ בדקה ה-38 לפנות את מקומו אחרי שנפצע בשריר האחורי ואת מקומ ותפס אופיר דוידזאדה. 

בדקה ה-43 רשם מוסקרה הצלה ענקית אחרי שהדף בעיטה של סנטוס מ-16 מטרים לפינה.

בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה שוב עידן נחמיאס התרומן מעל ההגנה של הפועל חיפה והפעם הנגיחה שלו שמצאה את הרשת לא נפסלה. מכבי עלתה ליתרון מוצדק 0:1! 

זו גם הייתה תוצאת המחצית של המשחק.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה בסערה. כבר כעבור שתי דקות דור פרץ מצא את עצמו בהזדמנות מעולה אחרי בישולשל מילסון אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל אנטמן. חלפו עוד שלוש דקות והפעם מילסון מצא את עצמו בזווית טובה לבעיטה ששוב מצאה את אנטמן במקום. 

מכבי המשיכה ללחוץ ויונתן כהן גם אילץ את שוער חיפה למתוח את איבריו ולמנוע את השני של מכבי. בדקה ה-69, אחרי שהמחק התאזן במעט, ערך קין את החילוף הראשון – חילוף כפול. ערן זהבי ודן ביטון פינו את מקומם לטובת גבי קניקובסקי ודור תורג'מן.

בדקה ה-74 התקפה נהדרת של הצהובים מצד ימין עם פריצה של אבישי כהן ומסירה של יונתן כהן לדור פרץ, הסתיימה בבעיטה של האחרון מ-16 מטרים לידיו של אנטמן שסגר טוב את הפינה.

ככל שחלפו הדקות הפועל חיפה העזה יותר ושלחה הרבה שחקנים קדימה ובדקה ה-80 מוסקרה מצא את עצמו מזנק היטב ומונע שער שיוויון של האדומים אחרי בתקפה שהסתיימה בבעיטה מ-16 מטרים.

דקה 87 קין קיים את החילוף השני – אבישי כהן יצא ונכנס שרן ייני. יונתן כהן גם פינה את מקומו לכניסה של קיקו.

מכבי ניצלה את הדקות האחרונות כדי להחזיק את הכדור ולמנוע מהפועל חיפה להתנהל איתו. ובסיום השחקנים של קין רשמו ניצחון 11 בליגה וסיום סיבוב ראשון ושנה קלנדרית בצורה הכי חיובית שאפשר.