"זה באמת הישג נהדר, היסטוריה למכבי ואני גאה בחבר'ה", אמר אמש (חמישי) יוריס ואן אובריים לאחר שהצהובים העפילו לראשונה בתולדות המועדון לשמינית גמר אירופית.

מכבי ניצחה 1:3 את גנט ובכך הבטיחה את ראשות בית 2 בשלב הבתים של הקונפרנס ליג כנשאל הקשר האם האמין שזה אפשרי ענה: "כן, כשראינו את ההגרלה בתחילת העונה דיברתי עם החברים ובאמת האמנו שאנחנו יכולים לסיים במקום הראשון בבית. לאחר המשחק הראשון נגד גנט היינו מאוכזבים, יכולנו לעשות יותר, בעיקר במחצית הראשונה והפעם המחצית הראשונה היתה כמעט מושלמת".

על החזרה לישראל לאחר ההישג אמר: "אנחנו עדיין מחכים שכל החטופים יחזרו ונוכל לחזור לחיים קצת יותר נורמלים, אבל אני חושב שנתנו לאנשים בתל אביב משהו לשמוח עליו. מאכזב שאנחנו צריכים לשחק בלי אוהדים, אבל זה מטורף איך ששיחקנו, אחרי תקופה משוגעת, ואני באמת גאה בכך".

לאחר מכן התייחס גם לכושר של ערן זהבי שכבש צמד: "נחמד להיות על המגרש עם שחקן שיכול להבקיע משום מקום, ועכשיו הוא עושה את זה אפילו יותר. הוא שחקן נהדר ומראה את זה בכל משחק".

על המשימות שמצפות למכבי כעת אמר ואן אובריים לסיום: "החודש האחרון של העונה יהיה עמוס מאוד, יהיה לנו משחק בכל כמה ימים ואנחנו צריכים את כל השחקים חדים ומוכנים".