מכבי השיגה הערב (חמישי) הישג היסטורי כשניצחה 1:3 את גנט והעפילה לשמינית גמר הקונפרנס ליג. ערן זהבי לא הסתפק בהגעה ל-400 שערים בקריירה, עזר לצהובים עם צמד ובסיום סיכם את ההופעה שלו ושל חבריו במשחק "הבית" שנערך בסרביה. 

"עשינו משחק מצוין, שיחקנו ביחד, הנענו עם ביטחון ולחצנו טוב. אני מאוד גאה בקבוצה שלי היום", אמר זהבי, "עשינו היום היסטוריה, זו פעם ראשונה שמכבי מנצחת שלב בתים, מגיע כל הקרדיט לבחורים, כולל לצוות האימון, עד האפסנאים, עד אחרון העובדים במועדון. אנחנו מקדישים את הניצחון הזה לכל עם ישראל וחיילי צה"ל שנלחמים בשבילנו בעזה. אני מקווה שגם החטופים יחזרו ורק רוצים לשלוח חיזוקים".

על המשחקים בצל המלחמה בה נמצאת המדינה אמר: "ברור שזה לא פשוט, משחקים רחוק מהבית אבל יודעים שזה יכול לעשות קצת נחת וכיף לאנשים. אני חושב שזו גאווה לכל עם ישראל, אנחנו מייצגים את כל עם ישראל וגאים לעשות את זה. ההפרדה לא פשוטה אבל היא חשובה מאוד".

לאחר מכן נשאל גם על הקושי לשחק ללא קהל והוסיף: "זו סיטואציה שנקלענו אליה אבל מי אנחנו שנתלונן. אנחנו עושים מה שאנחנו אוהבים, משחקים כדורגל, נותנים גאווה למדינה שלנו וקצת שקט. ברור שהיינו מעדיפים לשחק בבלומפילד מול הקהל שלנו אבל זה לא אפשרי כרגע. אנחנו חייבים לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים ואני חושב שיצרנו קבוצה עם שלד מאוד חיובי וטוב. אנחנו יודעים להתמודד עם אתגרים כאלה וננסה להמשיך ככה".