מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) היסטוריה כשהעפילה בפעם הראשונה בתולדות המועדון לשלב שמינית גמר אירופי. הצהובים גברו 1:3 על גנט אחרי תצוגת כדורגל נהדרת, השיגו את המקום הראשון בבית ובחודש מרץ הקרוב יהיו בין 16 האחרונות בקונפרנס ליג. בסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה המרשימה של הקבוצה.

 

"הופעה נהדרת, הקבוצה דבקה בתוכנית המשחק, ביצענו אותה בצורה טובה, כל הקרדיט לשחקנים הם ראויים לכך. אני מרוצה מההופעה", אמר קין", אני אוהב לשחק כדורגל בצורה מסויימת, לשחק כך עם אינטנסיביות גבוהה. הופעה טובה מול קבוצה מצוינת, עם מאמן מצוין ואני מאוד גאה בשחקנים".

על ההתמודדות ללא קהל בסיטואציה שנוצרה אמר: "אנחנו מנסים ליצור אווירה בעצמנו. ברור שהיינו רוצים אוהדים אבל זה לא המקרה, צריך ליצור אווירה ורוח קבוצתית, עשינו את זה בשבועות האחרונים והתוצאות הראו את זה".

על ההכנה הנהדרת של מכבי למשחק מול גנט הוסיף: "מגיעות מחמאות לכל הצוות, ידענו מה אנחנו צריכים לעשות ועשינו את זה כמעט מושלם. אני מאוד מרוצה, זו פעם ראשונה בתולדות המועדון (עלייה לשמינית גמר), זה הישג גדול לכולם".

על הלקחים מהמפגש הראשון מול גנט אמר לסיום: "זו קבוצה טובה ששיחקה בבית. לא היינו אמיצים מספיק במשחק הראשון, אבל הראינו לשחקנים קליפ עם דברים טובים מהמחצית השנייה. למדנו מכך ושיחקנו משחק טוב מאוד היום, מגיע קרדיט גדול לשחקנים".