גל שלנו האהוב,

בגיל 23 נלקחת מאיתנו, בסך הכל נסעת למסיבה עם החברים הכי טובים שלך.

היית ילד מקסים ואהוב וגדלת להיות גבר-גבר, כריזמטי, חייכן, אדיב, נדיב, לב זהב. האור היה נדלק כשנכנסת לחדר, אי אפשר היה להתעלם ממך ומהנוכחות שלך, גבר שמיגנט אליו את כל מי שנקרה בדרכו, אסף ושמר על חברים לאורך כל הדרך, חברי ילדות, מהצבא, מהכדורגל מהעבודה.

היית בזוגיות של שבע שנים עם קורל המקסימה, עברתם לגור ביחד ביחידה שכל כך אהבת וטיפחתם, גידלתם את קיקה הכלבה החמודה שהבאתם יחד, וחיכינו שתיכף תגיע גם הצעת הנישואים.

עברת צבא כגולנצ'יק בגדוד 51, עברת את הטיול הגדול וחשבנו שזהו אפשר להירגע, שנגמרו הסכנות. ואז החלטת לנסוע למסיבה הארורה הזאת.

כל כך הרבה תוכניות היו לך ואין לנו ספק שהיית משיג את כולן. עבדת בחברת הראל ביטוח וגם שם כרגיל מגנטת את כולם אליך, נרשמת ללימודי תואר ראשון בביטוח והדרך המקצועית שלך היתה ללא ספק בתחום.

האהבה הגדולה שלך היא מכבי תל אביב כדורגל, אהבה שינקת מגיל אפס מאבא יניב ודוד חנן. זה היה הבילוי שלך עם אבא, זמן אבא בן. עשיתם מנוי ביחד לשער 13, בילדות ישבת תקופה ארוכה בשער 11 עם גל שחק חבר הילדות. היינו מסיעים אותך לבלופילד ואפילו לנתניה ולקרית שלום להכין שלטים למשחקים, עד שהוצאת רשיון והתחלת לנסוע עם אבא או לבד. כמה צחקנו שכמעט בכל משחק צולמת בין האוהדים. אין אירוע משפחתי שהמיקרופון לא היה אצלך ותמיד זה הגיע לשירים של מכבי.

אהוב שלנו, אנחנו מנציחים אותך בכל כך הרבה דרכים ואנחנו רק רוצים אותך פה איתנו וכל כך מתגעגעים. אתה חסר לכולנו כל כך .

נוח על משכבך בשלום חיים שלנו, תודה על 23 שנים של אושר ואהבה.

נזכור אותך לנצח💛