"אנחנו בתקופה ממש טובה, גם במשחקים פחות טובים אנחנו יודעים לנצח משחקים שזה מאוד חשוב. המטרה היא להשתפר ביכולת ממשחק למשחק, עם הנקודות כמובן. יש לנו משחק מאוד קשה, אנחנו יודעים את זה אבל המטרה שלנו היא לנצח", כך אמר אופיר דוידזאדה לקראת המשחק שמחכה לנו הערב (20:30) מול בית"ר ירושלים בבלומפילד.

צפו בדוידזאדה מדבר:

על פתיחת העונה הטובה והשינוי של במכבי סיפר: "ייאמר לזכות הצוות ובעיקר למאמן, כולם מכירים את רובי, הוא אגדת כדורגל ואת הווינריות שלו כשחקן הוא מביא גם כמאמן. יצא לנו לא מעט פעמים במשחקים האחרונים לרדת בפיגור במחצית והוא ידע איך להרים אותנו, להגיד את הדברים הנכונים, להרים את המוראל וראו את זה במחצית השנייה. הווינריות שלו זה משהו שנדבק בנו ואנחנו צריכים לקחת את זה קדימה".

על התחרות הגדולה על מקום בהרכב אמר דוידזאדה: "תמיד אמרתי, גם בעונה השנייה שלי כשסבוריט הגיע, שתחרות זה דבר בריא לכל שחקן. זה הכל עניין של בחירה ואיך לוקחים את הדברים. הבחירה שלי היא לקחת את זה למקום חיובי, אני רוצה להשתפר כל אימון ולתת את המאה אחוז בכל אימון כדי לדעת שאני יותר טוב מהשחקן שלי ואני בטוח שהשחקן שמתחרה איתי גם חושב ככה ואז אתה מגיע למקסימום יכולת. השנה בגנט שלא שיחקתי, כמעט לא ראיתי מגרש, אבל השנה הזו הוכיחה לי המון. עם עבודה קשה, אימונים מנטליים מאוד חזקים הבנתי שאם אני חזק בראש אני יכול לנצח הכל. מבחינתי בכדורגל או כל ספורט אחר מנטליות זה שם המשחק ואם תהיה חזק תוכל לנצח כל דבר. גם בכדורגל וגם בחיים וככה אני פועל. רוי (רביבו) הוא שחקן, פוטנציאל אדיר. אני כשחקן כבר בשנה השביעית שלי פה, אני כבר בן 32, התפקיד שלי הוא גם לדחוף את הצעירים שיקחו את המקום שלי בעתיד. כמובן שאני רוצה לשחק ולהוכיח שהמקום שלי בהרכב ויש מאמן שיחליט את זה אבל מבחינתי אתן את המאה אחוז שלי גם מחוץ למגרש וגם במגרש, אני שחקן של קבוצה, תמיד הייתי ותמיד אהיה".