מכבי תל אביב אירחה הערב (ראשון) את בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד לראשונה מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' לעיני כ-5,000 צופים. המשחק נערך במסגרת המחזור ה-11 בליגת ONE ZERO.

הצהובים של רובי קין מגיעים למשחק כשבמאזנם 9 ניצחונות ותיקו אחד והמטרה מבחינת הקבוצה היא לסיים את הסיבוב הראשון עם רצף נצחונות ובמקום הראשון. הכל לקראת חודש ינואר שצפוי להיות עמוס במשחקים.

אורלנדו מוסקרה פתח בשער הקבוצה. רוי רביבו ואופיר דוידזאדה פתחו בעמדות המגנים ובמרכז ההגנה דריק לוקאסן וניר ביטון. גם בקישור ערך המאמן שינוי כשעידו שחר פתח יחד עם יוריס ואן אובריים ודור פרץ. מילסון, תורג'מן וזהבי פתחו בשלישייה הקדמית. 

המועדון אירח במשחק 24 פצועים ממלחמת חרבות ברזל אשר מאושפזים בבית החולים שיבא, תל השומר.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק טוב עם לחץ על שערו של מיגל סילבה ובדקה ה-6 דור פרץ כבר הספיק להדביק כדור לקורה אחרי קרן משמאל. שתי דקות לאחר מכן מכבי איבדה של ניר ביטון שנפצע ברגלו והוחלף. 

בהמשך ניסיונות של דור פרץ וזהבי עם בעיטות מהרחבה ומחוץ לרחבה לא מצאו את השער של מיגל סילבה. מן העבר השני מוסקרה רשם מספר הצלות מרשימו מבעיטות מתוך הרחבה של הצהובים ומנע ממכבי לספוג שער לא מחוייב למהלך המשחק.

לקראת סיום המחצית שתי הקבוצות חיפשו את השער ויצרו לא מעט איומים על השער, כאשר בדקה ה-41 מוסקרה ייצר הצלה אדירה לאחר בעיטה של פריידיי. בצד השני תורג'מן הגיע למצב טוב ברחבה אבל בעיטה מזווית מעט אלכסונית כדור שטוח שסילבה קלט.ב בתוך תוספת הזמן דוידזאדה מצא את הראש של זהבי שנגח ממצב די קשה החוצה.

מחצית שנייה

ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה היתה שייכת למילסון אחרי מסירה של פרץ ימינה, הקיצוני ניסה לחתוך למרכז אבל נעצר ממצב קורץ ברגל של שחקן הגנה. בדקה ה-54 הירושלמים יצאו להתקפה מתפרצת מהירה בסיומה פריידיי הגיע למצב טוב בתוך הרחבה אבל בעט החוצה. 

בדקה ה-58 קין החל לרענן את השורות וביצע חילוף משולש כאשר דוידזאדה, תורג'מן ושחר פינו מקום לאבישי כהן, יונתן כהן וקיקו. 6 דקות לאחר מכן רביבו השתלט על כדור ברחבה וניסה לבעוט בימין, אבל סילבה היה במקום וקלט. בדקה ה-67 לוקאסן ביצע פעולה נהדרת של חלוץ בתוך הרחבה וגם העביר רוחב על פי השער אבל לא היתה שם רגל צהובה שתדחק את הכדור לרשת.

מכבי הגבירה את הלחץ על השער של בית"ר ובדקה ה-72 זהבי הסתובב נהדר ברחבה ובעט בשמאל אבל השוער הציל שער עם הדיפה. המכבש הצהוב המשיך ובדקה ה-77 מכבי גם כבשה בנגיחה של יונתן כהן. אלא שלאחר דקות ארוכות של בדיקת VAR השופטים החליטו שהייתה עבירה של זהבי על סילבה במהלך שקדם לשער ולכן פסלו את השער.

הצהובים המשיכו לחפש את השער ובדקה ה-89 דאבל פס בין קיקו למילסון הסתיים בבעיטה של האחרון סנטימטרים מהקורה. השופט ליבוביץ' הוסיף 13 דקות למשחק ודקה בתוך תוספת הזמן מכבי מצאה שער חוקי. מילסון חדר לרחבה, נבלם על ידי שחקן הגנה אבל הכדור המשיך לעבר יונתן כהן שממצב קורץ גילגל לרשת. 0:1 למכבי. בדקות הבאות מכבי התמקדה בניסיון לשמור את היתרון וקין ביצע חילוף כשייני נכנס במקום מילסון. הצהובים לא סוכנו גם בדקות הבאות בדרך להשלמת ניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות ושמיני בליגה. 0:1 למכבי בסיום.