לאחר הניצחון במחזור הקודם 0:3 על הפועל חיפה במחזור האחרון, מכבי ת״א ׳שחר׳ פגשה את הפועל ת״א בדרבי התל אביבי במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל לנוער. אבי תורג׳מן כבש עבור האורחים בנגיחה מכדור קרן (64) שקבעה את תוצאת המשחק.

מחצית ראשונה
בדקה ה-10 של המשחק הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק והיא הייתה שייכת לצהובים. אורי עזו הרים אל הרחבה, הכדור הורחק והגיע אל ליאור משנסקי שבעט מסף הרחבה אל השער אך הכדור חלף סמוך לקורה ויצא החוצה.

בדקה ה-27 אורי עזו פרץ על האגף, חלף על פני שחקן הגנה ובעט מזווית קשה, הכדור הלך החוצה. דקה לאחר מכן הפועל תל אביב הגיעה להזדמנות הראשונה שלה. אורי עגייב נשלח בכדור עומק, הוא בעט כדור אלכסוני שחלוף סמוך לקורה ויצא החוצה.

בדקה ה-37 עזו החל את המהלך באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ובעט אל המסגרת אך שוער הפועל ת״א, דור בנימיני, קלט את הכדור.

בדקה ה-41 כדור קרן של הצהובים הגיע אל ראשו של יואב פליישמן שנגח טוב אל המסגרת אך בנימיני זינק והציל את הכדור.

מחצית שניה
בדקה ה-64 הפועל ת״א עלתה ליתרון 0:1. כדור קרן מצד שמאל ננגח על ידי אבי תורג׳מן פנימה.

בדקה ה-66 איתי מלמה ניסה את מזלו מרחוק עבור מכבי, הכדור נקלט אצל בנימיני.

בדקה ה-77 התקפה מסודרת של הצהובים הסתיימה בבעיטה מתוך הרחבה של סייד אבו פרחי, הכדור נבלם על ידי ההגנה. דקה לאחר מכן הפועל ת״א יצאה למתפרצת, עמית למקין הגיע למצב של אחד על אחד מול שליו סעדיה שהדף את הכדור המסוכן.

בדקה ה-84 מכבי כמעט ומצאה את השיוויון. עזו חדר אל הרחבה מהאגף השמאלי, חלף על פני שחקן הגנה ומקרוב ניסה לבעוט אל השער, אך הכדור נבלם על ידי שחקן ההגנה ויצא לקרן.

בדקה ה-90 עמית צור הרים כדור טוב אל הרחבה, דניאל טישלר עלה גבוה ונגח אל השער אך הכדור הלך מעל המשקוף ויצא החוצה.

הרכב הקבוצה: שליו סעדיה, נועם שוורץ, אדיר קורדובה, איתי מלמה, עמית קרדי (דניאל טישלר – 60), יואב פליישמן (סייד אבו פרחי – 71), ליאור משנסקי (נג׳ואן חטיב – 46), עידו עולי, מוחמד טאהא (עמית צור – 46), אורי עזו ואגם חנון (יהודה בלאי – 86).