למרות לא מעט מצבים קורצים במהלך 90 הדקות באיצטדיון המושבה, מכבי סיימה הערב (ראשון) ב-0:0 מול הפועל פתח תקווה במסגרת המחזור ה-18 של ליגת ONE ZERO. בסיום ערן זהבי סיכם.

"היו הרבה מצבים, אם המשחק הזה היה נגמר ב-0:5 זה היה נראה נורמלי", אמר זהבי, "הכדור לא רצה להיכנס, זה מסוג הימים שגם כשהכדור עובר את השוער הוא פוגע בקורה, בשחקנים על הקו. חוסר מזל, אבל אני מאמין שאם נמשיך להגיע למצבים ננצח את המשחקים ונאגור נקודות. במשחק הזה לא עשינו את זה וננסה להחזיר את זה במשחק הבא".

על הפער בפסגה שהצטמצם אמר: "אין לשייט לאליפות. זה מרתון. לכל קבוצה יש עליות וירידות במהלך עונה. הייתה תקופה פחות טובה למכבי חיפה, עכשיו אנחנו בתקופה שלא צברנו את כמות הנקודות שאנחנו רגילים אז הפער מצטמצם בטבעיות, אבל גם כשהיינו בפער של 10 ידענו שזה מרתון ותהיה תקופה שפחות ילך עם עומס משחקים. עכשיו אנחנו צריכים להראות את האישיות שלנו ואת הכוח כקבוצה, אני בטוח שנעבור את החלק הקטן הזה ונמשיך לרוץ קדימה".

על השאלה מה פחות הלך לאחרונה אמר: "הכדור לא נכנס. הגענו להרבה מצבים במשחקים, נלחצנו בדקות האחרונות, רדפנו קצת אחרי המשחקים אבל שוב, אנחנו לא מורידים את הראש, זו תקופה שנעבור אותה ביחד ונהיה חזקים. אנחנו לא הולכים להתנצל, אנחנו עדיין במקום הראשון, זה מרתון והכל יהיה בסדר".