מכבי תל אביב סיימה הערב (ראשון) ב-0:0 מתסכל את משחק החוץ מול הפועל פתח תקווה במחזור ה-18 של ליגת ONE ZERO. בסיום המאמן רובי קין סיכם את המשחק שהתקיים באיצטדיון המושבה.

"לא יודע אם הייתי מעורב במשחק עם כל כך הרבה מצבים ברורים לגול. שלטנו במשחק אבל אם אם אתה לא מנצל הזדמנויות אתה לא מנצח", אמר קין, "אנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר. לערן היו כמה הזדמנויות טובות, לדור גם. אנחנו חייבים לסיים את זה".

"אם אתה מסתכל על ההחזקה בכדור וכמות המצבים בסך הכל, אם היינו כובשים לפחות שער אחד סביר להניח שהמשחק היה נגמר", הוסיף, "היינו יכולים להבקיע עוד שערים, אבל זה מרגיש שגם לא היה לנו מזל היום. ערן פגע בצד הפנימי של הקורה ואז הכדור המשיך החוצה, אחד מהימים האלה. לפעמים זה קורה בכדורגל".

על הפער בפסגה שהצטמק אמר המאמן: "ידענו מההתחלה שזה לא יהיה קל, ידעתי שחיפה תבצע ריצה כי היא האלופה ולכל קבוצה יש מצבים שדברים לא הולכים לפי התוכנית אבל כל עוד נמשיך ליצור הזדמנויות ננצח יותר משחקים מכאלה שנסיים בתיקו".

על השאלה מה אפשר לעשות כעת כדי לשפר את התוצאות בעתיד אמר: "כמאמן אתה צריך לבחון הכל, לנתח את המשחק, איפה אפשר להתחזק, להביא שחקנים ולעזור לסגל. אנחנו רואים את הפציעות. אנחנו מחפשים להתחזק ולהוסיף אווירה לקבוצה".