רועי משפתי חגג הערב (רביעי) תואר ראשון עם מכבי וגם שיחק תפקיד מפתח בגמר מול מכבי חיפה. השוער עצר שני פנדלים בדו קרב מול הירוקים, הוביל את הקבוצה לניצחון 2:4 ובסיום דיבר במסיבת העיתונאים לסיכום הגמר. 

על השאלה האם ההיכרות עם שחקני מכבי חיפה עזרה לו אמר: "יכול להיות, אני מכיר אותם טוב מאוד. אולי זה עזר לי אבל אני שמח על שני הפנדלים הראשונים שלקחתי ושעזרתי לקבוצה לזכות בתואר ראשון העונה. אנחנו מסתכלים קדימה עכשיו".

על היכולת של מכבי אמר: "המאמן מכין אותנו לכל משחק, הסתכלנו על זה כמשחק לבוא ולנצח אותו. עכשיו הפנים שלנו לעבר הגביע. ככה אנו עובדים, מתקדמים ממשחק למשחק. אני שמח שהצלחנו לנצח היום ולזכות בתואר הראשון העונה".

על משמעות הניצחון הוסיף: "זה נותן דחיפה, זה משחק על תואר, משחק יוקרתי. כל השבוע היינו מוכנים לזה ורצינו את זה, אני שמח שגם הצגנו כדורגל טוב. אני שמח שניצחנו בפנדלים והתואר שלנו".

על המשך הדרך של הצהובים אמר: "אני חושב שהיום הצגנו יכולת טובה וגם נגד הפועל פ"ת, פשוט הכדור לא נכנס. כמו שאמרתי, המאמן מכין אותנו לכל משחק, אנחנו ממוקדים במשחק ביום ראשון (מול הפועל חדרה בגביע), נבוא ונרצה להראות כדורגל איכותי".