גביע הטוטו צהוב! מכבי זכתה הערב (רביעי) בגביע הטוטו בפעם ה-8 בתולדותיה לאחר שניצחה את מכבי חיפה בתום דו קרב פנדלים, לאחר שהגמר שהתקיים בנתניה הסתיים ב-0:0. בסיום המאמן רובי קין סיכם את הזכייה בתואר הראשון שלו עם מכבי. 

"אני שמח עבור השחקנים, על העבודה הקשה מאז היום הראשון שלי פה. אני שמח עבורם. ראיתי כמה הם רצו את זה. הם היו נואשים להצליח וזו תחושה טובה עבורם", אמר קין.

על ההופעה של הקבוצה אמר: "חשבתי שהיינו חזקים, יציבים וגם יצרנו מצבים טובים. המשחק היה אמור להסתיים ב-90 דקות, שלטנו והיינו הקבוצה הטובה יותר ואני חושב שזה היה אסון אם לא היינו מנצחים".

על משמעות הניצחון הוסיף המאמן: "תמיד חשוב לנצח את מי שלקחה אליפות, פסיכולוגית עבור השחקנים הם יודעים שהם יכולים לנצח אותם וזה פלוס גדול בשבילי. אני שמח על כך וגם לא רק על הניצחון אלא על איך ששיחקנו נגדם. כמו ששיחקנו נגד גנט, שלטנו במשחק ההוא ושלטנו במשחק הזה".

על היכולת של רועי משפתי שעצר שני פנדלים בדו קרב קין: "כשיש לך הזדמנות אתה חייב לקחת אותה, רועי לקח אותה. הוא היה טוב במשחקים האחרונים, רגוע מאוד, השתפר מאוד כי הוא הבין בדיוק מה אני רוצה ממנו ומייק מאמן השוערים עזר לו. אנחנו יודעים שהוא שוער טוב, זה בונוס עבורו".

על העבודה עם עדן קארצב שהצטרף למכבי סיפר: "יש לו נוכחות, לא מתעסק בשטויות, אוהב לתקל, לנער אנשים כמו שאני אוהב, כל עוד הוא לא פוגע בשחקנים שלי. יש לו סטייל, המסירות שלו, מיד שלחתי אותו לבעוט פנדל כי ראיתי את הסיומת שלו בימים האחרונים. התרשמתי מאוד ממנו".