מכבי תל אביב תארח ביום ראשון הקרוב (07/01, 20:00) את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-15 של ליגת ONE ZERO. בשל הגבלת כמות הנוכחים באיצטדיון לעד 15,000 איש (כולל בעלי תפקידים) הכניסה למשחק הקרוב תתבצע באופן הבא:

מי זכאי "לרכוש" כרטיס?

  • בעלי המנויים לעונת 2023/24, מלבד אלה הזכו בהגרלה במשחק הבית הקודם מול בית"ר ירושלים, יקבלו מסרון המבשר על זכאותם לבחור את מקומם באיצטדיון עד יום ראשון (07/01) בשעה 12:00. חשוב: על בעלי מנויים אלה "לרכוש" כרטיס במחיר 0 ש"ח כאשר המנוי שברשותם אינו תקף במשחק זה. ניתן לרכוש כרטיס בלינק הבא.
  • במידה שלא כל בעלי המנויים ינצלו את זכותם עד יום ראשון (07/01) בשעה 12:00 תיפתח האופציה לבחירת המקום ורכישה במחיר 0 ש"ח גם לבעלי המנויים שעלו בגורל במשחק מול בית"ר י-ם, על פי הסדר בו הוגרלו (מהראשון לאחרון). בעלי מנוי אלה יקבלו מסרון המבשר על זכאותם לבחירת המקום. 

איך ניתן להיכנס למשחקים מול מכבי חיפה והפועל ת"א?

למרות ההגבלות הקיימות ברצוננו להעניק לבעלי המנויים סיכוי גבוה להיות לפחות באחד משני משחקי הבית הקרובים מול מכבי חיפה והפועל תל אביב.

על כן לאחר המשחק מול הפועל חדרה תתאפס הזכות להשתתפות בהגרלה עבור כל בעלי המנויים. במקרה שהנחיות פיקוד העורף לא ישתנו צפויה להיערך הגרלה לקראת המשחק מול מכבי חיפה, בדומה למתווה הכניסה למשחק הקודם מול בית"ר י-ם.

כמובן שבמקרה שההנחיות לא ישתנו תוצאות ההגרלה ישפיעו גם על הזכאות להשתתפות בהגרלה שתתקיים לאחר מכן לקראת המשחק מול הפועל ת"א.

הזמנת הכרטיסים תתבצע באתר 'לאן' בלבד. הכניסה למשחק תתבצע ע"י סריקת כרטיס המשחק ישירות מהמכשיר הנייד. אין צורך להדפיס את הכרטיס!