אחי הגדול אברהם נרצח במסיבת נובה ב-7.10.2023 ביחד עם חברתו הטובה גילי אדר. מאז אני עוסקת בהנצחה שלו ובאיך אני גורמת לכולם להכיר את הבן אדם הכי טוב שאני מכירה.

יום אחד פנה אלי חבר לעבודה, אלי בלילתי, וכתב לי שהוא ועוד 2 חבר׳ה שהוא מנגן ושר איתם בבתי חולים רוצים לכתוב שיר על אברהם ואם אני מעוניינת. כמובן שישר אמרתי כן ואיזו שאלה ושזה הכי משמח בעולם. קבענו לשבת ארבעתנו אני, אלי, תום ונועה והתחלנו לכתוב. סיפרתי להם על אברהם, על כמה שהוא מיוחד, הראיתי להם סרטונים שלו, שהוא רוקד הכי מוזר בעולם, תמונות שלו ופשוט תוך 5 שעות של כתיבה והלחנה יצא לנו השיר. לא האמנו שיצא לנו שיר כל כך טוב אבל כתבנו את מה שהרגשנו!

לאחר מכן התחלנו מסע שלם במטרה להוציא את השיר לפועל. פגשנו אנשים טובים בדרך שמוכנים לעזור לנו כמעט בלי שום תמורה ואני מודה ותמיד אודה להם על העזרה!

אז הנה, סוף סוף יוצא השיר ״אחי הגדול״, שמספר על הגיבור האישי שלי,
אח גדול שתמיד שומר עליי, מגן עליי ותמיד שם בשבילי. השיר הוא מכתב לאברהם שתמיד היה שם בשבילי וגם בשביל כל מי שסבב סביבו. תמיד היה עוזר לכל מי שצריך ושם את הצרכים של האחר לפני הצרכים שלו.

עכשיו אתם תשמעו את השיר, תכירו אותו ואולי כך הוא לא יהפוך לעוד שם ברשימה ארוכה כל כך, אלא אברהם אחי הגדול, האח הכי מיוחדוהכי טוב שאפשר לבקש!

השיר מוקדש לכל מי שצריך נחמה קטנה💔

האזינו לשיר 'אחי הגדול':

קרדיטים:

הפקה מוזיקלית – רונן רוט, עודד דיסטלמן ואלעד קרן
הקלטה מיקס ומאסטרינג – רונן רוט
שירה – נועה שעבון
מילים ולחן – נועה שעבון, תום ציבלין, מימי טיברג ואלי בלילתי
בס – עודד דיסטלמן
גיטרה – עידן שניאור
פסנתר – שלומי מאיה
עריכת קליפ – עידן דמרי