אחרי ההפסד למכבי חיפה ביום רביעי האחרון, מכבי תל אביב שבה לאימונים והחלה בהכנות בזמן הקצר שיש לה לקראת המשחק ביום ראשון (20:00) בנוף הגליל נגד בני ריינה. המאמן, רובי קין, עם הפנים קדימה לקראת המשחק שהוא בעצמו מצפה שקל הוא לא יהיה.

 

"חזרנו לאימונים ביום שישי", סיפר קין, "היו שחקנים שקיבלו עוד טפולים, ועכשיו זה הזמן להתכונן למשחק ביום ראשון. זה מה שיפה בכדורגל – תמיד יש את המשחק מעבר לפינה. גם אם הפסדת את המשחק האחרון תמיד יש את המשחק הבא שתוכל לתקן ואני שמח שזה יחסית הגיע מהר בקצב המשחקים הנוכחי"

על הציפיות מהשחקנים וממנו: "אני מצפה שנראה אופי ואמונה. אחרי שהפסדנו לגנט פתחנו רצף של 12 משחקים ללא הפסד. זה הזמן לחזור לעצמנו. כולם יאבדו נקודות. אף אחד לא אוהב להפסיד – אבל מה שאני אוהב במצבים האלה זה לראות את האופי האמיתי של הקבוצה. זה מה שאני מצפה לראות מהשחקנים. אני רוצה לראות את השחקנים נלחמים שוב. רוצה לראות את היכולת מהמשחקים שהצגנו לפני. השחקנים מקצוענים וגם הם לא אוהבים להפסיד. יש את המשחק הקרוב ואנחנו נערכים לקראתו".

בחודש האינטסיבי במשחקים קין צריך להתמודד גם עם כמות פציעות יוצאת דופן. המאמן, שיחסר במשחק את אנריק סבוריט המוצהב, התייחס למצב הסגל: "יש הרבה שחקנים שפצועים שמשחקים לא בכשרות של 100 אחוזים, יש לנו גם כאלו שחולים ולכן יש הרבה שחקנים בסגל שמשחקים במשחקים האחרונים. אנחנו מנהלים את זה ויש לנו את הצוות הרפואי כדי לעזור לשחקנים, גם אם לא להיות 100 אחוז לפחות להיות קרובים לזה. זה לא תירוץ. יש לנו סגל רחב כך שנשתמש בכולם לשמחתי, ככה שאם יש מישהו שחולה או פצוע יהיה מי שיבוא במקומו כדי לנצל את ההזדמנות שקיבל".

בני ריינה הייתה היריבה הראשונה בליגה נגדה מכבי איבדה נקודות וקין מצפה למשחק קשה בנוף הגליל: "ראינו כמה המשחק הראשון היה קשה. הרבה דברים קרו בו. יהיה משחק קשה אבל כל משחק הוא משחק קשה ולא חשוב מי היריבה. כל משחק הוא שונה עם אתגרים שונים אבל אלו אתגרים שאנחנו מצפים להם".

"היה כיף לשחק נגד קהל במשחק האחרון", סיפר קין, שהוא ושחקניו שיחקו לראשונה בבלומפילד לעיני 15 אלף צופים מאז ה-7 באוקטובר. "הלוואי והיו עוד אוהדים, אני מניח שאני מרגיש כמו כולם. אנחנו מעריכים את התמיכה שלהם ואנחנו צריכים אותם בלי קשר עם ניצחנו, הפסדנו או יצאנו תיקו במשחק האחרון. אף אחד לא אוהב להפסיד אבל אנחנו מעריכים את התמיכה שלהם ומחכים לתמיכה הזו גם במשחק הבא".

על הפער בצמרת שהצטמצם מחיפה אמר המאמן: "לחץ הוא חלק ממשחק כדורגל. אני התמודדתי איתו בעצמי מאז שהתחלתי לשחק כדורגל. אף אחד לא אמר שיהיה קל. יהיו הרבה שינויים ככל שנתקדם בעונה. כמו שאמרתי לפני המשחק נגד מכבי חיפה – המאבק בתואר לא יוכרע במשחק הזה בלי קשר לתוצאה. יש עוד הרבה משחקים לשחק. אני אפילו לא חושב על זה אלא רק על המשחק הבא. וזה מה שאני מעביר לשחקנים שלי".