קבוצת הנוער של המועדון גברה 0:3 על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל לנוער. הצהובים עלו ליתרון משער בנגיחה של אגם חנון מבישול של יהודה בלאי (64). עידו עולי הכפיל בבעיטה מתוך הרחבה, הפעם אורי עזו היה אחראי על הבישול (69). לקראת הסיום חנון השלים צמד מבישול של עמית צור (89)

מחצית ראשונה
בדקה ה-12 של המשחק הצהובים איימו ראשונים על השער של חיפה. כדור קרן של אורי עזו הגיע אל ראשו של אדיר קורדובה שנגח מתוך הרחבה אל השער אך הכדור חלף מעל משקוף השער.

בדקה ה-24 הפועל חיפה הגיעה למצב הראשון שלה במשחק. יעד גונן ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, שליו סעדיה ירד טוב וקלט את הכדור.

בדקה ה-27 התקפה מסודרת של הצהובים הסתיימה בבעיטה מחוץ לרחבה של יואב פליישמן, הכדור הלך מעל השער. חמש דקות לאחר מכן אורי עזו חתך אל המרכז מהאגף השמאלי ובעט מסף הרחבה אל השער אך שוער חיפה, אחמד עואד קלט את הכדור.

מחצית ראשונה
בדקה ה-60 של המשחק אורי עזו קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הוא ניסה לבעוט אל השער מזווית קשה, עוד הצליח לקלוט.

בדקה ה-64 הצהובים עלו ליתרון. ההתקפה החלה מהאגף השמאלי אצל יהודה בלאי, שנכנס כמחליף כמה דקות קודם לכן. בלאי חלף על פני שחקן הגנה באגף והרים כדור נהדר אל הרחבה, אגם חנון המשיך בנגיחה פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-69 זה כבר 0:2 למכבי. עזו קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חלף על פני שחקן הגנה ומסר אל עידו עולי שהמשיך בנגיעה אל הרשת.

רגע לפני שריקת הסיום, בדקה ה-89 מכבי עלתה ל-0:3. עמית צור, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור בצד ימין, הוא דהר על האגף והרים כדור מצוין אל הרחבה, חנון המשיך עם הראש פנימה והשלים צמד.

הרכב הקבוצה: שליו סעדיה, נועם שוורץ, אדיר קורדובה, איתי מלמה (עלי חטיב – 71), עמית קרדי, ליאור משנסקי (רוי ז׳רז׳בסקי – 59), יואב פליישמן (נג׳ואן חטיב – 78), מוחמד טאהא (יהודה בלאי – 59), אורי עזו (עמית צור – 71), עידו עולי ואגם חנון.