מכבי חזרה הערב (רביעי) למסלול הניצחונות בדרך הכי מתוקה שיש. הצהובים גברו 2:4 על הפועל תל אביב בדרבי הגדול של העיר, שמרו על המקום הראשון בטבלה ובסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה של קבוצתו בבלומפילד. 

"היו להם 3 בעיטות וספגנו שני שערים אז אני לא מרוצה מזה אבל מבחינת איך ששיחקנו, היינו דומיננטים, יצרנו אפילו יותר מצבים ממה שחשבנו, דור וערן נראו חדים מאוד ביחד", אמר קין.

על השערים שספגה הקבוצה אמר המאמן: "אנחנו צריכים לשמור אנשים ולא שטח, אבל השער השני לא היה שער (נבדל), היו שני אנשים לפני השוער ואחד מסתיר. אני ממש מבולבל לגבי זה".

על השינוי במערך אמר המאמן: "רציתי שדור (תורג'מן) יהיה קרוב יותר לערן, רציתי את המהירות שלו במרכז מאשר באגפים. הרגשתי שזה יכול להצליח וזה הצליח. שלטנו במשחק עם גבי, יוריס ודור ולחצנו טוב מאוד".

לאחר מכן נשאל קין האם כעת יעדיף לשחק במערך של 3 בלמים וענה: "זה ישתנה בהתאם ליריבה ובמה שנרגיש לגבי השיטה הנכונה ומי השחקנים הנכונים למשחק נתון".

על היכולת הנהדרת של גבי קניקובסקי אמר: "הוא פשוט מיוחד, אדם מיוחד קודם כל. האיש הכי צנוע שיש, אף פעם לא מתלונן. מבחינת המשחק שלו, השמירה על הכדור, החטיפות שלו, קריאת המשחק. הוא שחקן מיוחד".