פריויו

מכבי תל אביב חזרה הערב (רביעי) לאיצטדיון בלומפילד ואירחה את הפועל תל אביב לדרבי השני של העונה במסגרת המחזור ה-17 של ליגת ONE ZERO. 

הצהובים הגיעו להתמודדות על פער של 3 נקודות בפסגת הטבלה ולאחר התיקו 2:2 מול בני ריינה במחזור האחרון המאמן רובי קין ביצע שינוי בהרכב ובחר לעלות הפעם במערך של שלושה שחקני הגנה. מי שקיבלו הזדמנות ב-11 היו אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה, כאשר עידן נחמיאס ודן ביטון פתחו על הספסל. 

ההרכב המלא של מכבי: רועי משפתי, אבישי כהן, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, רוי רביבו, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, גבי קניקובסקי, דור תורג'מן וערן זהבי. 

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק בסערה וכבר בדקה ה-2 הצליחה למצוא את הרשת. התקפה מהירה של הצהובים החלה בזהבי, שמצא את קניקובסקי, הקשר הכניס מסירה משלו לרחבה ודור תורג'מן סיים נהדר לפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 מוקדם למכבי. 

הצהובים המשיכו לשלוט במשחק ולהיראות טוב ובדקה ה-23 ייצרו עוד התקפה מסוכנת אבל פעם כדור רוחב של דור פרץ חלף על פי השער. 2 דקות עברו והפעם מכבי כבר מצאה את הרשת. הפעם זהבי קיבל כדור ברחבה, הבעיטה שלו נבלמה אבל תורג'מן שלח את הריבאונד פנימה מ-8 מטרים. 0:2 למכבי. 

הדומיננטיות של מכבי נמשכה גם בדקות הבאות אבל בדקה ה-32 הפועל הצליחה לצמק לאחר התקפה די נדירה בסיומה הגבהה משמאל, הוסטה לעבר אליאן רוחנא שנגח לרשת. 1:2. 5 דקות עברו והמומנטום האדום נמשך לשער שיוויון. לאיוס קיבל את הכדור באגף ימין והוציא אל מחוץ לרחבה, שם המתין ארצ'ל שירה מ-18 מטרים כדור חזק לרשת. 2:2.

מכבי לא איבדה את הראש למרות השיוויון ובדקה ה-42 החזירה לעצמה את היתרון. מסירת עומק אדירה של קניקובסקי הגיע לזהבי, שחדר לרחבה ובעט למשקוף ופנימה. 2:3 למכבי.

מחצית שנייה

המשחק המשיך להיות קצבי גם בפתיחת המחצית השנייה כאשר בעשר הדקות הראשונות שלה סבוריט וקניקובסקי גם איימו על השער עם בעיטות מסוכנות אבל לא הצליחו למצוא את המסגרת. מהעבר השני האדומים קיבלו בעיטה חופשית ממצב קורץ בדקה ה-57 אבל משפתי הדף טוב בעיטה של לאיוס. 

5 דקות עברו ועוד אירוע משמעותי התרחש כאשר סבוריט נתפס ברחבה על ידי שחקן הגנה אדום והשופט גיא לייבה סימן על הנקודה הלבנה. ערן זהבי היה כמובן האיש שלקח אחריות ושלח פנדל מושלם בחצי גובה לפינה של זובאס חסר האונים. 2:4 למכבי. 

דור תורג'מן המשיך להרגיש מצוין על המגרש ובדקה ה-71 ביצע דריבל אדיר, חדר לרחבה וסיים עם בעיטה חדה שחלפה ליד העמוד. 7 דקות לאחר מכן קין החל לרענן את השורות עם חילוף כפול כאשר לוקאסן ותורג'מן פינו מקום לנחמיאס ודוידה וזכו לתשואות. בדקה ה-85 זהבי כמעט השלים שלושער אחרי שרביבו יישר רוחב משמאל, החלוץ המשיך בנגיעה אבל הפעם זובאס היה במקום. 

בתוך תוספת הזמן קין העניק דקות גם לקיקו ולשרן ייני שנכנסו במקום זהבי ואבישי כהן. עד לסיום היתרון של מכבי נשמר בדרך ל-2:4 מתוק בסיום.