קבוצת הנוער של המועדון סיימה את הסיבוב עם ניצחון על הפועל ב״ש (מחזור 15) באצטדיון העירוני בנס ציונה.  לפני הירידה למחצית הצהובים עלו ליתרון בזכות נגיחה של אגם חנון מבישול של עידו עולי (45). אורי עזו הכפיל אחרי מהלך קבוצתי נהדר (78).

מחצית ראשונה
עשרים הדקות הראשונות של המשחק היו יחסית שקולות, אמנם הצהובים שלטו יותר בכדור אך שתי הקבוצות לא איימו על השער בצורה משמעותית.

בדקה ה-30 של המשחק מכבי הייתה קרובה לעלות ליתרון. אורי עזו קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ובעט לפינה הקרובה אך שוער באר שבע, איתי חמי הציל את הכדור לקרן. את כדור הקרן נגח אגם חנון החוצה.

בדקה ה-44 עוד מצב מצוין לצהובים, עידו עולי בעט מסף הרחבה אך שוב חמי הציל שער בטוח והדף לקרן.

בדקה ה-45 מכבי עלתה ליתרון 0:1. רגע לפני המחצית הרמה טובה של עידו עולי ננגחה על ידי אגם חנון לפינה הקרובה פנימה.

מחצית שניה
המחצית השניה דווקא נפתחה עם הזדמנות מסוכנת של באר שבע. בדקה ה-46 חלוץ היריבה, ליאור שוגר נשלח בכדור עומק אל הרחבה, הוא ניסה להקפיץ מעל רועי עמדי והכדור נחת על הרשת העליונה.

דקה לאחר מכן עזו שחרר בעיטה אלכסונית פחות לרחבה שחלפה סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-59 כדור חופשי של עזו הגיע במדויק אל ראשו של דניאל טישלר, הבלם נגח אל השער אך הכדור חלף מעל המשקוף והחוצה.

בדקה ה-78 מכבי עלתה ל-0:2 אחרי התקפה קבוצתית נהדרת. עמית צור החל במהלך מאחור, הוא מצא את עידו עולי בחלק הקדמי, הקשר מסר לעזו שחלף על פני השוער בתוך הרחבה ובעט את הכדור פנימה.

בדקה ה-90 הצהובים כמעט וכבשו את השלישי. כדור חופשי של עמית קרדי אל תוך הרחבה ננגל על ידי וטישלר סנטימטרים ממשקוף והכדור יצא החוצה. בסיום התוצאה נשארה 0:2 למכבי.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, נועם שוורץ, איתי מלמה, דניאל טישלר, עמית קרדי, יואב פליישמן (יואב חוניו – 79), ליאור משנסקי (נג׳ואן חטיב – 69), עידו עולי, מוחמד טאהא (עמית צור – 69), אורי עזו (רום סביץ׳ – 80) ואגם חנון.