מכבי ת״א ׳שחר׳ נכנעה להפועל חדרה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל לנוער. למרות שהצהובים פתחו את המשחק עם שער מרהיב של יהודה בלאי מהחצי (1) חדרה הצליחה להפוך את התוצאה משערים של אוראל אלקלעי (30) ונועם שמש (45).

מחצית ראשונה
פתיחה אדירה לצהובים עם גול מהחצי של יהודה בלאי. השופט שרק לפתיחה, אגם פתח את המשחק עם נגיעה בכדור ויהודה בלאי שיגר את הכדור מהחצי אל הרשת. 0:1 למכבי.

בגשם שלא פוסק הצהובים המשיכו לאיים על השער. בדקה ה-28 אורי עזו הרים כדור חופשי אל תוך הרחבה, אדיר קורדובה נגח אל המסגרת אך שוער חדרה קלט.

בדקה ה-30 חדרה חזרה אל המשחק. אוראל אלקלעי השתלט על הכדור בתוך הרחבה ובעט כדור אלכסוני שנכנס פנימה. חדרה השוותה ל-1:1.

בדקה ה-38 שוב מכבי איימה על השער. עזו קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ובעט כדור מסובב שהלך מעל השער.

בתוספת הזמן של המחצית חדרה עלתה ליתרון. כדור רוחב מצד שמאל הגיע אל נועם שמש שבעט אל הפינה הרחוקה פנימה.

רגע לפני הירידה למחצית עזו בעט כדור אלכסוני מצד ימין אך שחר מרק הדף את הכדור.

מחצית שניה
המחצית השניה יצאה לדרך כאשר הגשם לא מפסיק. בדקה ה-61 חדרה יצאה למתפרצת שהסתיימה בבעיטה של אלקלעי אל המסגרת, רועי עמדי קלט.

דקה לאחר מכן הצהובים יצאו למתפרצת משלהם, עזו נתן כדור רוחב ואגם חנון גלש אל הכדור שפגש את המשקוף, בסיום המהלך הקוון הניף את הדגל לנבדל.

בדקה ה-79 מכבי כמעט וכבשה את השיוויון. נג׳ואן חטיב הכניס כדור עומק אל תוך הרחבה, עזו המשיך בבעיטה אל השער אך מרק הדף את הכדור ומנע שער בטוח.

בדקה ה-86 שוב מצב טוב למכבי וזה שוב היה עזו. הפעם הבעיטה שלנו הלכה מעל השער. עד לסיום המשחק התוצאה נשארה זהה.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, נועם שוורץ, איתי מלמה, אדיר קורדובה, עמית קרדי, יואב פליישמן (נג׳ואן חטיב – 77), ליאור משנסקי (רוי ז׳רז׳בסקי – 46), מוחמד טאהא (עידו עולי – 46), יהודה בלאי (עמית צור – 71), אורי עזו ואגם חנון.