מאוחדים בשביל החטופים. משחק הראווה למען החטופים מה-7 באוקטובר נערך אמש (שלישי) ובו שחקני מכבי והפעול תל אביב פגשו את שחקני מכבי והפועל חיפה למשחק נוסטלגי, מסקרן ומרגש.

עוד לפני המשחק נערך טקס בשיתוף משפחות החטופים וכל שחקני שתי הקבוצות אחזו בשלט BRING THEM HOME NOW! שוער העבר של הצהובים, דניאל ליפשיץ, אשר סבתו, יוכבד ליפשיץ שוחררה מהשבי בעזה בעוד סבו עדיין מצוי שם, בעט את בעיטת הפתיחה של המשחק. עוד לפני כן אמר לאתר הרשמי:

"אנחנו עדים פה לכמה אחדות יש בנינו בנוגע לנושא החטופים וחשיבותו. שחקני מכבי והפועל תל אביב ושחקני מכבי והפועל חיפה, שיש בניהם יריבות על הדשא מתאחדים לעמן המטרה הזו. כולנו מקווים שנראה את כל החטופים חזרה בבית. תודה למכבי ישראל על האירוע הזה. אנחנו רואים בכל מחזור בליגה את התתמקדות של קבוצות הכדורגל בהחזרת החטופים ואני שמח לראות את החברים שלי תומכים בזה".

לירן שטראובר ויקיר שינה, שייצגו את מכבי במשחק שיתפו: "זה אחד האירועים מהחשובים  שיכולים להיות. לעלות את המודעות להחזרת כל החטופים אתמול ולא היום. שתבינו את חשיבות הדבר שעם שחקני מכבי והפועל משתפים פעולה במשחק כמה זה חשוב בשבילנו לשים את כל היריבות הספורטיבית בצד למען המטרה הנעלה. ביחד אפשר לעשות הכל ונצח הכל", אמר שטראובר ויקיר שינה הוסיף: "נקווה לעלות חיוך אפילו הקטן ביותר בתקופה הזו, ולסיים פה ולהמשיך את המסע הזה לחזרת החטופים".

אמיר שלח אמר: "אני גר בתל אביב קם עם המשפחה שלי ומשחק כדורגל הערב כשיש חטופים שנמצאים בעשה כבר למעלה מ-124 ימים. זה הזוי. צריך להחזיר אותם. דרבי עבורנו גם בותיקים זה חשוב אבל הפעם נתמקד ביריבים מחיפה יחד".