יונס מלדה כבש אתמול את שער הבכורה שלו במדי מכבי כשבדקה ה-88 קבע 1:1 מול בני סכנין. בסיום שחקן הרכש שהצטרף אלינו לאחרונה דיבר עם כלי התקשורת וסיפר גם על ההחלטה להגיע למועדון ועל מה שעבר בתקופה בה שיחק בבלגיה. 

"ברור שחלמתי על השער הזה מאז שחתמתי, אבל התיקו הזה הוא תיקו שכולו הפסד בשבילי ובשביל כל הקבוצה", אמר מלדה, "כמכבי אנחנו תמיד חושבים לנצח כל משחק. לא הייתי פה אבל אני יודע שזו תקופה ואני יודע שנעבור אותה ונהיה שם עד הסוף".

בהמשך סיפר מלדה על ההחלטה לחתום במכבי: "היו הרבה שיקולים, אבל כשמכבי מתקשרת, קודם כל התרגשתי מעצם העובדה שהם התעניינו בי, אני יכול להשיג פה הרבה, זה מועדון ענק עם קהל מטורף. תמיד כשבאתי לפה עם נתניה זה היה מועדון שבאמת רציתי לשחק בו, וזה לא סתם קלישאתי, לזכות בתארים, לשחק באירופה וזה מועדון שכל שחקן ישראלי חולם לשחק בו".

על מה שחווה בליגה הבלגית סיפר: "ראיתי שדברים לא באמת הלכו לי כמו שרציתי, שיחקתי שם אבל זו מן תחושה כזו. כשמכבי התקשרו באמת רציתי להגיע לפה והרגשתי שדברים אחרים יכולים לקרות פה. האווירה, הדברים מסביב היו לי קשים, הייתי כמעט 3 שנים די לבד וכשראיתי שדברים לא ממש הולכים לי כמו שרציתי אז אמרתי לא בכוח. אני לא חושב שמכבי נופלת מגנט או מקלאב ברוז', הייתי שם וחוויתי את זה ואני מאוד שמח להיות פה".

"אני שמח על הדרך שעשיתי, אני חושב שמאוד השתפרתי, גם פיזית, גם טכנית, גם ההבנה של הכדורגל", הוסיף, "אני מרגיש שעשיתי שם, עם כל הקושי, 3 שנים באמת טובות ששיפרו אותי כשחקן ואדם".

לקראת המשחק הקרוב מול מכבי נתניה אמר: "זה יהיה מרגש כי שם גדלתי. זה מועדון שנתן לי הכל והפך אותי למי שאני היום, אבל אני לא מתרכז בזה, אנחנו נבוא לשם לנצח ואנחנו עם הפנים קדימה".