פריויו

מכבי תל אביב חזרה היום (שבת) לאצטדיון בלומפילד ואירחה בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-21 בליגת ONE ZERO.

הצהובים קיוו לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד למכבי חיפה במשחק האחרון והמאמן רובי קין ביצע מספר שינויים בהרכב שלו. אנריק סבוריט חזר מפציעה ופתח במרכז ההגנה לצד רז שלמה, כאשר אופיר דוידזאדה פתח בעמדת המגן השמאלי. בחלק הקדמי הצהובים קיבלו בחזרה את מילסון ששב מאליפות אפריקה והוצב לצד ערן זהבי ודור תורג'מן.

ההרכב המלא: רועי משפתי, אבישי כהן, אנריק סבוריט, רז שלמה, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי, דור פרץ, מילסון, דור תורג'מן, ערן זהבי. 

מחצית ראשונה

אחרי 6 דקות של משחק עם אווירה נהדרת בבלומפילד הגיע האיום הראשון של הצהובים כתורג'מן השתחרר טוב בקצה הרחבה וירה כדור חד שחלף ליד הקורה. מכבי שלטה לחלוטין במשחק אבל דווקא סכנין הצליחה לכבוש בדקה ה-19. האורחים יצאו להתקפה מתפרצת מהירה בסיומה רוחב מימין מצא את שכר, שהמשיך בנגיעה מקרוב לרשת. 0:1 לסכנין.

מכבי ניסתה לחזור למשחק עם כדורגל סבלני בחלק המגרש של סכנין, בדקה ה-27 היא גם איימה על השער עם בעיטה חזקה של קניקובסקי שנקלטה על ידי השוער. 7 דקות לאחר מכן זהבי היה קרוב מאוד לכיבוש לאחר כדור חופשי אבל שלח בעיטה חזקה שזיעזעה את המשקוף. 

לקראת סיום המחצית מכבי ייצרה שתי התקפות טובות מצד שמאל, בסיומן מילסון ודוידזאדה העבירו כדורי רוחב חדים על פי השער אבל ההגנה הצליחה להרחיק. בתוך תוספת הזמן מאמן היריבה סלובודן דראפיץ' הורחק לאחר דו שיח עם השופט גל ליבוביץ'.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה קין ביצע חילוף כפול כאשר ואן אובריים ודוידזאדה פינו מקום לקיקו ורביבו. בדקה ה-50 סכנין הצליחה לכבוש לאחר איבוד כדור בחלק המגרש של מכבי אבל דגל לנבדל פסל את השער בצדק. בדקה ה-58 הצהובים ביצעו חילוף כפול נוסף כאשר הפעם דוידה ושחר קיבלו הזדמנות על חשבונם של פרץ ותורג'מן.

החילופים הכניסו התלהבות במשחק של מכבי ובדקה ה-59 היא גם כמעט כבשה אחרי התקפה יפה בסיומה קיקו בעט מ-8 מטרים אבל הכדור פגע בזהבי בדרך לשער. דקה לאחר מכן גם קניקובסקי ניסה את כוחו עם בעיטה מחוץ לרחבה שחלפה מעל המשקוף. מכבי המשיכה לחפש פירצה בהגנה של סכנין ובדקה ה-71 דוידה שלח בעיטה מקצה הרחבה אבל לא פגע במסגרת. 

בדקה ה-73 מילסון ייצר דריבל טוב בצד שמאל של הרחבה וגם הצליח להעביר רוחב, זהבי התחבר לכדור עם בעיטה משלו אבל שלח אותו לידיים של השוער. בדקה ה-88 מכבי השיגה את השיוויון. זה החל עם בעיטה חזקה של קניקובסקי, השוער רק הדף למרכז הרחבה ומלדה שלח את הריבאונד מקרוב לרשת. 1:1, שער בכורה לחלוץ במכבי.