מכבי סיימה היום (שבת) ב-1:1 את המשחק הביתי מול בני סכנין במסגרת ליגת ONE ZERO. בסיום המאמן רובי קין סיכם מה שקרה על הדשא באיצטדיון בלומפילד.

"שלטנו במשחק, אנחנו ממשיכים לדבר על זה. אם אתה סופג ראשון זה הופך להיות קשה מול קבוצות כאלה", אמר קין, "פתחנו את המשחק טוב, הם כבשו במתפרצת הראשונה, אני לא אשתעמם להזכיר את זה אבל אנחנו צריכים להפסיק לספוג ראשונים. אנחנו חייבים להתרכז מהשניה הראשונה ולא לתת הזדמנויות לקבוצות כי ניענש. כבשנו למזלנו אבל לא היינו צריכים להגיע למצב הזה מלכתחילה".

על הטענות כאילו הקבוצה לא נראיתה מספיק עירנית בפתיחת המשחק אמר: "הם היו צריכים. יש פה איצטדיון מלא, זה לא קרה הרבה זמן. היינו ראויים להוציא משהו מהמשחק, יכולנו לנצח עם ההזמנויות שהיו לנו אבל שוב, אנחנו חייבים להפסיק לספוג מוקדם".

"אם תסתכל על תחילת העונה, היינו כובשים ראשונים ומשיגים שערים מוקדמים", הוסיף, "בשבועות האחרונים אנחנו סופגים קודם ואז רודפים אחרי המשחק. אתה שם על עצמך לחץ, השחקנים מרגישים לעיתים נואשים לכבוש במקום לתת עוד מסירה. אנחנו צריכים להיערך מחדש ולהרים את כולם כעת".

על כך שערן זהבי לא כבש גם הערב אמר: "אי אפשר לדבר על שחקן אחד אלא על כל הקבוצה, הקבוצה חשובה. ערן כבש שערים כל הקריירה והוא יודע איך עושים זאת. לפעמים יש תקופות כאלה והוא חווה תקופה כזו כרגע".