לאחר הניצחון ברביעי 2:4 על מכבי יפו במסגרת סיבוב ח׳ של גביע המדינה, מכבי ת״א ׳שחר׳ נעצרה נגד רמת השרון במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל לנוער. יואב קורן (24) ועומר פרוכטמן (79) כבשו עבור האורחים.

מחצית ראשונה
בדקה ה-7 של המשחק הצהובים איימו ראשונים על השער של רמת השרון. עידו עולי קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ובעט מסף הרחבה אך שוער האורחים, תום כרמלי, קלט את הכדור. שלוש דקות לאחר מכן ליאור משנסקי גם איים מחוץ לרחבה, הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-14 שוב מכבי עם התקפה מסוכנת. הפעם עמית צור קיבל את הכדור באגף הימני, הוא חלף על פני שני שחקנים ומסר אל עולי שבעט אל המסגרת, שוב כרמלי קלט.

בדקה ה-24 רמת השרון ילו ליתרון 0:1 בהזדמנות הראשונה. כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל יואב קורן שבעט כדור אלכסוני שנכנס פנימה.

בתוספת הזמן של המחצית הצהובים כמעט והשוו את התוצאה. כדור רוחב טוב של נועם שוורץ הגיע אל אגם חנון שבעט בנגיעה, הכדור הלך מעט מעל משקוף השער והחוצה.

מחצית שניה
בדקה ה-52 אורי עזו חלף על פני שחקן באגף הימני ונתן כדור רוחב חד אל הרחבה, אך הגנת רמת השרון הצליחה להרחיק את הכדור לפני שאגם חנון הספיק להגיע.

בדקה ה-54 חלוץ האורחים, עומר פרוכטמן, נכנס מהאגף השמאלי אל הרחבה ובעט אל השער, רועי עמדי הדף לקרן.

בדקה ה-59 מכבי איימה שלוש פעמים ברציפות על השער. ההזדמנות הראשונה הייתה של עזו שבעט כדור אלכסוני כרמלי הדף. את הריבאונד ליאור משנסקי בעט מקרוב ושוב כרמלי הדף, לאחר מכן גם יהודה בלאי ניסה מזווית אלכסונית אך שוב כרמלי הדף פעם שלישית והציל את רמת השרון מספיגה.

בדקה ה-63 שוב בלאי איים על השער, הפעם הוא בעט מחוץ לרחבה והכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-79 רמת השרון עלתה ל-0:2. עומר פרוכטמן נשלח בכדור עומק אל תוך הרחבה, הוא בעט כדור אלכסוני שנכנס פנימה. עד לסיום המשחק התוצאה נשארה זהה.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, נועם שוורץ, איתי מלמה, אדיר קורדובה, עמית קרדי (דניאל טישלר – 60), יואב פליישמן (נג׳ואן חטיב – 69), ליאור משנסקי (רוי ז׳רז׳בסקי – 76), עידו עולי (מוחמד טאהא – 76), עמית צור (יהודה בלאי – 46), אורי עזו ואגם חנון.