מכבי תעלה מחר (שבת, 15:00) למשחק ביתי מול בני סכנין באיצטדיון בלומפילד. לאחר שהמגבלות על כמות הקהל הוסרה מכבי גם תנסה לחזור למסלול הניצחונות בסיועם של האלפים באיצטדיון ומי שדיבר לקראת המשחק הוא יוריס ואן אובריים. 

על השאלה מה קרה למכבי בחודש האחרון אמר: "לא צברנו מספיק נקודות אבל בתחילת העונה ניצחנו הכל, המאמן כבר אמר שלא ננצח בכל משחק העונה, אנחנו רואים את זה כרגע בו אנחנו צריכים להשתפר. דיברנו על זה גם כשניצחנו הכל ואנחנו מדברים על זה גם עכשיו כשאנחנו לא מנצחים בכל משחק. מה שקרה זה שלא ניצחנו".

על הספיגות המוקדמות שמקשות על הקבוצה בחלק מהמשחקים אמר: "זה משהו שאנחנו מדברים עליו, על פתיחת המשחק. אתה לא יכול לדעת מה יהיה, לפני המשחק אנחנו אומרים בוא נתחיל טוב אבל לאחר מכן אנחנו סופגים וצריכים לרדוף. אנחנו צריכים להפסיק לעשות את הטעויות האלה בתחילת המשחק. לאחר מכן התייחס גם ליכולת של הקבוצה במצבים הנייחים והוסיף: "אנחנו מתאמנים הרבה, עושים הרבה שיחות על המצבים הנייחים. ספגנו בחיפה ממצב נייח, אנחנו צריכים לספוג פחות. בתחילת העונה זה לא קרה ואנחנו גם צריכים להתחיל לכבוש מקרנות ובעיטות חופשיות".

כשנשאל על כך שהשחקנים נראו מאוכזבים בסיום ההפסד למכבי חיפה ושוחחו ביניהם אמר: "זה המשחק הכי גדול של העונה, אז היינו מאוכזבים שהפסדנו וחשבנו שאנחנו יכולים לעשות יותר. מה שאני מאוד אוהב בקבוצה עכשיו, בצוות ובאווירה סביב הקבוצה, הוא שתמיד החלק המרכזי של השיחה הוא איך להשתפר ומה לעשות טוב יותר. כשניצחנו והעפלנו לאירופה או לשמינית הגמר זה עדיין היה הנושא של איך להשתפר ומה לעשות טוב יותר אז גם לאחר ההפסד זה ככה. זה לא משהו שלילי אלא על איך להפוך את המצב לטוב יותר".

לסיום אמר לקראת המשחק מול סכנין: "אנחנו צריכים לחזור לעצמנו. אני חושב שהמנהיגים של הקבוצה יוצרים אווירה שבה מסתכלים קדימה ומתאוששים".