אין אוהד מכבי שגדל בשנות ה-90 שלא זוכר את היום בו ניצחנו 1:3 במשחק העונה של 1995/96. אין אוהדת שלא יודעת לומר היכן צפתה ב-2:3 המופרע בדרבי ב-2013/14. אם אתם מאלה שנדבקו בחיידק הצהוב בשנות ה-80 (וגם לפניהן) כנראה שגם אחרי כמעט 40 שנה אתם עדיין זוכרים איפה הייתם כאשר שוחק מה שנחשב לדעת רבים לגמר הגביע הכי גדול שהיה פה.

צפו בסרטון:

 

אז כמו שכבר הבנתם, גם השנה המועדון ממשיך במסורת הרטרו האהובה ומכבד קבוצה אחת שנכנסה לפנתיאון שלנו. הפעם בחרנו להרים למכבי מודל 1986/87, קבוצה שזכורה כצעירה ועמוסת כישרונות תוצרת בית, שעם ווינריות מכביסטית עשתה סוף לבצורת תארים של קרוב לעשור וזכתה בגביע המדינה אחרי גמר יוצא דופן מול מכבי חיפה – שהוכרע בדו קרב פנדלים אחרי 3:3 מטורף בתום 120 דקות.

משחק הבית הקרוב מול מכבי פ"ת (שבת, 19:30) יוקדש כולו לגיבורי הקבוצה ההיא כאשר שחקני מכבי הנוכחית יעלו על כר הדשא עם מדי רטרו שהם העתק לתלבושת עימה הניפו כוכבי האייטיז את הגביע באיצטדיון ר"ג ביוני 1987. באיצטדיון בלומפילד צפויה לכם חוויה מרגשת כאשר לפני שריקת הפתיחה נערוך טקס הוקרה לשחקני מכבי 86/87 וברחבי האיצטדיון תמצאו הפתעות נוספות שיחזירו אתכם בזמן אל שנות ה-80.

בחנות האונליין של מכבי, וממחר גם בחנות בבלומפילד, מחכה לכם ממש עכשיו חולצת הרטרו הצהובה של 1986/87 – עם לוגו מכבי הישן והכיתוב המפורסם של 'אופנת ברוך' בחזיתה. בנוסף תוכלו להתחדש בג'קט רטרו שחזר אלינו הישר מהאייטיז וצעיף ייחודי שהושק לכבוד האירוע. השנה יש גם בשורה גדולה להורים ולילדים: פתרנו לכם את כל כאבי הראש לקראת פורים עם תחפושת רטרו רשמית, שגם היא זמינה לרכישה בחנויות הרשמיות.

אם אתם מאלה שכבר לא יכולים להתאפק אז כדאי שתדעו שהחגיגה הנוסטלגית תחל עוד לפני מוצ"ש וכבר ממחר (שישי) תוכלו להנות מתכני רטרו רבים באפליקציה וברשתות החברתיות של מכבי. בין שלל התכנים תפורסם כתבה מיוחדת במסגרתה חזרו בוני גינצבורג ואלי דריקס, שניים מכוכבי מכבי ההיא, אל הסיפור מאחורי הגמר הגדול מכולם.

המלצה: שריינו לכם זמן כדי להנות מחוויית רטרו צהובה שתזכיר לנו שוב עד כמה מפואר העבר של מכבי תל אביב.