מכבי תפגוש מחר (שני, 20:30) את מכבי חיפה בפעם ה-3 בתוך פחות מחודש כאשר הצהובים יתארחו באיצטדיון סמי עופר במסגרת המחזור ה-20 של ליגת ONE ZERO. יממה לפני קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר המאמן רובי קין לקראת ההתמודדות. 

"אנחנו מתייחסים לזה כעוד משחק, בלי קשר ליריבה שאתה משחק מולה אתה תמיד יכול להשיג רק 3 נקודות", אמר קין, "אנחנו יודעים כמובן שזה משחק שחשוב לאוהדים, אנחנו צריכים להתרכז במה שאנחנו עושים ולהתייחס לזה כעוד משחק, אנחנו מצפים לו כמובן, מול קבוצה טובה, שיחקנו מולם לאחרונה ואני מצפה למשחק".

על כך שמכבי היתה עדיפה במשחק גביע הטוטו מול הירוקים ומה התוכניות למחר ענה המאמן: "אני לא ממש רוצה להגיד (בחיוך), ברור שלמדנו מהמשחק הראשון מולם ושינינו כמה דברים טקטיים, גם לא שיחקנו רע במשחק הראשון, אלה בעיקר היו הדקות הראשונות והשער המוקדם אבל מלבד זאת הצגנו כנראה כדורגל יותר טוב. בגמר הטוטו אמרתי לחבר'ה אל תפחדו מאף אחד. תכבדו אנשים אבל אל תפחדו מהם. אנחנו יודעים כמה טובים אנחנו יכולים להיות אם נשחק כפי שאני רוצה".

על השאלה האם אנריק סבוריט יהיה כשיר למחר ענה: "ככל הנראה לא, הוא יתאמן היום, חשבנו שזה הרבה יותר גרוע אז מגיע קרדיט לצוות הרפואי שהחזיר אותו די מהר. הוא גם היה קצת בלחץ כשירד מהמגרש, זה לא נראה טוב, אז זה פלוס גדול אחרי שאיבדנו את ניר (ביטון). הוא עשה התאוששות מדהימה".

על חתימת אלעד מדמון והאם העובדה שישחק עד סוף העונה בחדרה תקשה עליו מנטלית אמר קין: "זו לא צריכה להיות בעיה, זה צריך לתת לו עוד אנרגיה והידיעה שנצפה בו וננסה לעזור לו כמה שנוכל. הוא כישרון צעיר שאני מקווה שיהיה לו עתיד טוב במשחק. יש לנו גם את רז (שלמה) ויונס (מלדה) שנותנים לנו עוד כוח ועומק, לכל קבוצה יש פציעות אז חשוב שיהיה לנו סגל רחב ומגיע קרדיט לאנשי המועדון. אני חושב שהם יכולים לרענן את הקבוצה ולשמור אנשים על קצות האצבעות כי אתה יודע שאם לא תהיה מספיק טוב יהיה מישהו אחר שיקח את מקומך".

על כך שמדמון בחר במכבי הוסיף: "דום, בן, מיץ' וג'ק הם אלה שעשו את העבודה, קל לשכנע מישהו להגיע למועדון גדול לא? מגיע קרדיט לצוות פה, הוא עדיין צעיר, יש לנו צוות אימון טוב פה שיכול לעזור לו להתקדם, והוא לא בא לקבוצה קטנה, הוא הגיע למועדון גדול".

על השאלה האם שלמה ומלדה ישחקו במשחק הקרוב אמר: "יתכן, אני לא יכול לתת לכם את ההרכב כמובן".

לבסוף נשאל קין האם העובדה שהצטלם עם מדמון בעת חתימתו מעידה על תוכניותיו להמשיך במכבי: "זו התוכנית, אני לא אוהב לחשוב יותר מדי קדימה אלא להתרכז במה שאני עושה עכשיו. אני מודאג ממחר וזה מה שחשוב. אתה שואל אותי האם אני והצוות מאושרים פה? כן".