מכבי תל אביב תחזור בשבת הקרובה (15:00) לבלומפילד ותארח את בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-21 של ליגת ONE ZERO. היום (חמישי) קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר המאמן רובי קין. 

קין נשאל על הביקורות שנשמעו לכאורה על המערך שעלה במשחקים האחרונים ואמר: "אתם יודעים שיצרנו יותר מצבים עם מערך של 3 בלמים מאשר על מערך של 3-3-4? אי אפשר להגיד משהו מבלי שיהיה לך גיבוי. עם השיטה הזו יצרנו למעשה יותר מצבים. זה לא אומר שאני אדבק בה אבל אם שמים בצד את שתי הטעויות זה משחק שונה. זה חלק מהמשחק, אתה טועה, אבל בוא נהיה ברורים – המקום הזה מאוד חיובי. 16 האחרונות באירופה, גביע הטוטו, שיוויון נקודות עם הקבוצה שזכתה באליפות במשך 3 שנים והכי הרבה נקודות שהקבוצה הזו השיגה ב-3 השנים האחרונות. אנחנו פה מאוד אופטימיים לגבי העתיד והמסר הוא עדיין אותו המסר".

"זה לא המערך, זה המשחק. טעויות ולא לנצל את ההזדמנויות, זה הכדורגל", הוסיף, "בכדורגל דברים יכולים להשתנות מהר מאוד, לכן אני לא נסחף למעלה או יורד יותר מדי למטה (מנטלית). אני במשחק הרבה זמן כדי לדעת שאי אפשר לנצח כל משחק. הלוואי ויכולתי, אני רוצה את זה כמו כל מאמן, אבל צריך לראות איפה אנחנו ולאן הגענו. עשינו דרך ארוכה, זה אומר שאוריד את הרגל מהגז? אין סיכוי. אדחף את השחקנים האלה אפילו יותר. אני יודע איך דברים עובדים בחוץ, אבל פה בפנים – המקום הזה טוב".

קין נשאל גם על כך שבסיום המשחק מול מכבי חיפה שחקנים שוחחו ביניהם תוך שהם מסתירים את הפה וענה: "אני אבהיר את זה ואהיה מאוד ברור, אין שום עניין. מבחינתי, אני רוצה ששחקנים יתווכחו אחרי משחקים, אני רוצה שתהיה להם דעה, על הקבוצה, על המשחק, כי אם אין לך דעה איך תשתפר? אם אתה חושב שהכל בסדר יש לך בעיה גדולה. אני תמיד רוצה שהשחקנים ידברו, בפתיחות ובכנות. ראיתם כמה פעמים יורגן קלופ מכסה את הפה, זה אומר שהוא מבקר את השחקנים? הוא עושה את זה תמיד".

על האתגר בניהול הסגל הרחב לאחר סיום חלון ההעברות אמר: "זה התפקיד שלי. לכולם יש הזדמנות והם צריכים להראות לי את זה על מגרש האימונים. יש הרבה קבוצות עם סגל גדול וכמאמן אתה צריך לקבל החלטות, זה חלק מהתפקיד שלי ומהתפקיד של הצוות, לשמור על איזון טוב, אווירה טובה, מנטליות חזקה ולשמור שחקנים על קצות האצבעות כי אף אחד לא בטוח. אתה חייב לעבוד בכל יום כדי לוודא שאתה לא זה שנשאר מחוץ לסגל".

על החתמתו של הנרי אדו אמר קין לסיום: "הוא יכול לשחק ב-3 עמדות, הוא כישרון צעיר גדול וברור שאם תסתכל על כל קבוצה גדולה בעולם ועל מה שהחבר'ה עושים כאן, הם צריכים להבטיח את העתיד של המועדון וזה חשוב. המועדון חייב לוודא שהוא במקום טוב ולכן דומיניק ובן עושים עבודה נהדרת ומביאים שחקנים צעירים עם יכולת כמו שלו ועתיד שיהיה נהדר למועדון, וגם עבורנו עכשיו. הוא נותן לנו דברים שונים, הוא מאוד זריז וישיר, הוא צעיר מאוד ושחקן שהרבה קבוצות רצו. לשמחתי הוא הגיע אלינו כי הוא ידע שעם הסביבה הנכונה הוא יכול להתפתח ולהיות טוב יותר".