מכבי תל אביב תארח בשבת בשעה 15:00 את בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-21 בליגת ONE ZERO. שעת המשחק המוקדמת מזמינה אתכם עם כל המשפחה לחווית כדורגל והנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מה שמצפה לכם באצטדיון.

אז נכוןן, מדובר במשחק בשבת ועם זאת אנו ממליצים מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון. כמות האוהדים עלולה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד כמו גם בכניסה ליציעים, כך שחשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים שיובילו אתכם לכניסה מאוחרת לאצטדיון.

אנחנו מזכירים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי. בשבוע האחרון בית הדין קבע על עונש של הורדת נקודה בעקבות אירועי הדרבי – יש להימנע שימוש באמל"ח או פירטוכניקה כמו גם קריאות גזעניות כדי שנמנע מהורדת נקודות נוספת!

מתחם החוויה לכל המשפחה לחברי FOREVER

חברי FOREVERקבלו עוד סיבה מעולה להקדים את הגעתכם לאצטדיון. מתחם חוויה לכל המשפחה יחכה רק בשבילכם מחוץ לשערים 7-8 ובו אינספור מתקנים שיעסיקו ולא רק אתהילדים עד שריקת הפתיחה. אז מגיעים עם הכרטיס המיוחד שיישלח לכם ונהנים. 

עוד לא הצטרפת למועדון האוהדים של FOREVER? זה הזמן ליהנות מקדימות ברכישת כרטיסים למשחקים וגם ליהנות מהטבות שלא תרצו לפספס. להצטרפות לחצו כאן.

לא תגיעו למשחק? באפשרותכם להעמיד את הכרטיס שלכם למכירה באמצעות שרות RESALE של מכבי. לכל הפרטים לחצו כאן.

מבצע יום משחק לוהט!

250 מטר רבועים של כל הפריטים הכי מכביסטים שיש יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11).

בנוסף מחכה לכם מבצע יום משחק שווה במיוחד – 1+1 לקולקציית החורף 23/24 למימוש בחנות הרשמית בבלומפילד בלבד ביום המשחק!

קו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!