מכבי המשיכה הערב (שבת) את המומנטום והשיגה 0:1 חשוב על הפועל ב"ש בבלומפילד שהעלה אותה לפחות זמנית למקום הראשון בטבלת ליגת העל. בסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה של שחקניו.

"אני תמיד אומר שחשוב להבקיע את השער השני כי ב-0:1 אתה אף פעם לא בטוח", אמר קין, "אני מרוצה מאוד מהשער הנקי וגם אהבתי היה האופי שהראינו, נחישות להילחם וטוב לראות את זה. יהיו לנו משחקים שיהיו קשים ונצטרך להילחם וזה מה שעשינו".

"שום דבר לא בא בקלות, היו לנו הזדמנויות גם לפני המחצית, היינו צריכים להיות טובים יותר ברגעים האלה וכמובן הפנדל", הוסיף המאמן, "לקחתי פנדלים, אני יודע איך זה, אנשים חושבים שזה קל אבל רק לשוער יש מה להרוויח. זה מה שיש, אבל חוץ מזה הם לא ממש סיכנו אותנו מלבד הזדמנות אחת המחצית השנייה. לא גרמו לנו ליותר מדי בעיות אבל זו קבוצה טובה מאוד, מאורגנת. נהנתי מהקרב".

על היכולת של עידן נחמיאס ששיחק כמגן ימני אמר קין: "עידן היה טוב, הוא לא מגן טבעי, אבל לפרקים הוא נראה ככה, הכדור שהוא הכניס בשער. מהיר, חזק ואתה יודע שהוא ילחם עד הסוף עבורך".

על אושר דוידה שנכנס כמחליף אמר המאמן: "אושר מתדפק על הדלת, ראיתי את הצד האחר שלו, הכושר, הוא חד יותר. הוא היה קרוב לפתוח בהרכב. אמרתי לשחקנים שהם צריכים לגרום לי לכאב ראש, וכשאתם מקבלים הזדמנות תוודאו שאתם מותירים חותם וזה מה שהוא עשה. גם במשחקים האחרונים. גם השחקנים האחרים שנכנסו".

על האכזבה של ערן זהבי לאחר החמצת הפנדל שלו אמר: "הוא הגיב ככה כי איכפת לו. שחקנים אחרים צריכים לתרום שערים גם כן. אי אפשר להסתמך רק על ערן, אנחנו צריכים שערים מדור, יונס, מגבי. עם מה שערן עשה בקריירה תמיד יהיה דיבור עליו, אבל הוא חלק מהקבוצה. אם נתעלם מהפנדל, הוא עשה עבודה טובה. הוא כבש הרבה פנדלים כל הקריירה. אני בטוח שכמו כל אחד אחר הוא רוצה להשתפר ורוצה עוד, אבל כל עוד אנחנו מנצחים לא משנה מי כובש".