אחרי הניצחון על מכבי נתניה במחזור ה-22, מכבי תל אביב חזרה לבלומפילד לארח את הפועל ב"ש במסגרת המחזור ה-23 בליגת ONE ZERO. הצהובים מחקו פער של 2 נקודות בצמרת ממכבי חיפה והמטרה של השחקנים של רובי קין ברורה – לסיים את הערב עם שלוש נקודות חשובות בקופה.

קין עך מספר שינויים בהרכב כשבקו ההגנה לצד רועי משפתי בשער, פתחו רוי רביבו, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה ואנריק סבוריט. יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי, עידו שחר. השלישייה הקידמית פתחה עם יונס מלדה, פילסיו מילסון וערן זהבי.

עוד לפני שריקת הפתיחה קיימו אוהדי הקבוצה ביציעים 10-11 תפאורה מרגשת שכולה מוקדשת לאוהדי הקבוצה שנרצחו בב-7 באוקטובר וכאלו שנפלו מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל. האוהדים הניפו בכל היציע שלטים עליהם גופיות עם שמות הנופלים.

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-5 מכבי סיכנה את שערה שלבאר שבע עם פריצה נהדרת של מילסון בצד שמאל אבל ברגע האחרון נעצר אצל השוער ניב אליאסי.

מכבי המשיכה ללחוץ את שערו של אליאסי אבל לא דייקה במסירה האחרונה. מילסון, שהיה אולי השחקן הפעיל ביותר באותן דקות הוביל את המהלך בדקה ה-27 מצד שמאל שהסתיימה במסירה של ואן אובריים לקניקובסקי ובעיטה של האחרון שאילצה את השוער של ב"ש למתוח את איבריו ולמנוע את הראשון של מכבי.

בדקה ה-40 יונס מלדה נפצע והוחלף על ידי אושר דוידה. בדקה ה-42 נחמיאס פרץ בצד ימין והעביר כדור גובה למרכז הרחבה שם דוידה ניסה בבעיטה מהאוויר להפתיע את אליאסי שהדף הישר לרגליו של מילסון שמקרוב כבש. 0:1 למכבי!

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה בלי שינויים בהרכב של מכבי. בדקה ה-48 התקפה של מכבי מצד ימי הסתיימה בהגבהה של מילסון לרחבה ונגיחה של זהבי שתוך כדי ההתרוממות נעשתה עליו עבירה והצהובים זכו לכדור עונשין מ-11 מטרים. זהבי ניגש לבעיטת העונשין אבל אליאסי הצליח להדוף ולמנוע ממכבי לעלות ליתרון כפול. 

מכבי המשיכה ללחוץ במטרה לכבוש את השני במשחק בעוד ב"ש ניסתה למצוא את הגנת הצהןבים לא מוכנה. בדקה ה-66 ערכה מכבי חילוף כפול, דור תורג'מן ודור פרץ נכנסו על חשבונם של ערן זהבי ויוריס ואן אובריים.

בדקה ה-80 ערכה מכבי שני חילופים נוספים. עדן קארצב ואבישי כהן נכנסו במקום עידו שחר ומילסון. מכבי שמרה היטב על שערה גם בתוספת 5 דקות של המשחק ורשמה ניצחון חשוב במאבק בפסגה.