מכבי תארח מחר (שבת, 20:00) את הפועל ב"ש למשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-22 של ליגת ONE ZERO. אחרי השער שכבש בניצחון על מכבי נתניה במחזור האחרון, רוי רביבו שוחח עם כלי התקשורת לקראת המשחק.

כשנשאל על כיבוש השער בבעיטה חופשית במשחק האחרון סיפר המגן הצעיר: "בנבחרת עם אופיר חיים תאי עבד היה בועט חופשיות, יש לו בעיטה מצויינת. ביקשתי מאופיר שייתן לי לבעוט מדי פעם, שיש לי בעיטה טובה. בדיוק הסתיים האימון ואמרתי לו שאם אני מבקיע עכשיו הוא נותן לי לבעוט, הוא אמר יאללה. בסופו של דבר כבשתי את הבעיטה לתומר צרפתי, הוא אמר לי שהוא לא יודע אם יתן לי ובאמת עד היום לא בעטתי שום כדור. במשחק עצמו אמרתי לעצמי שאלך לבעוט וגם קיבלתי תמיכה מסבו (סבוריט) שאמר לי לבעוט".

כשנשאל על הדמיון לבעיטות של אבא חיים רביבו הוסיף: "מגיל קטן אני נכנס ליוטיוב וכותב את השם של אבא ורואה את הדברים שעשה, פנרבחצ׳ה וגלאטסראיי, לראות על מה מדובר. תמיד כיף לתת גול, במיוחד לרוץ לקהל ולהרגיש את הטירוף הזה, אין כיף כזה".

על הניצחון על נתניה אחרי התוצאות האחרונות אמר: "אני חושב שאנחנו תמיד רוצים לנצח, זה לא סוד. אנחנו לא אוהבים להפסיד או לעשות תיקו. הצבנו לעצמנו מטרה אחרי תקופה לא פשוטה שלא ניצחנו, באנו אגרסיביים ואנרגטיים ואני שמח שהבאנו את הניצחון".

לקראת ב״ש אמר רביבו: "אחרי ניצחון יש לי 24 שעות שאני נהנה מהניצחון ואז פותח דף חדש לקראת המשחק הבא. כל משחק הוא משחק בפני עצמו, בכדורגל הכל יכול לקרות. אנחנו נבוא כמו שבאנו נגד נתניה, אגרסיביים ואנרגטיים עם ההוראות של הצוות המקצועי".

לגבי סגנון המשחק של מכבי הוסיף לאחר מכן: "במגרש בנתניה ראינו שהמגרש לא טוב, במיוחד באמצע שהכל קופצני ולא נוח. עדיף לפעמים לא לקחת סיכונים, להעיף את הכדור ולהילחם על כדור שני ושלישי ולהיות אגרסיביים".