לאחר הניצחון באמצע השבוע 0:7 על גדנע ת״א וההעפלה לרבע גמר גביע המדינה, מכבי ת״א ׳שחר׳ המשיכה את המומנטום החיובי עם ניצחון משכנע על הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל לנוער. הצהובים עלו ליתרון משער של עמית צור אחרי בישול נהדר של עידו עולי (32). אורי עזו הכפיל אחרי מבצע אישי של צור שבישל (41). המחצית השניה נפתחה עם שער עצמי (52) יואב פליישמן (76) ומוחמד טאהא (82) הוסיפו.

מחצית ראשונה
עשרים הדקות הראשונות של המשחק היו שקולות באופן יחסי. אמנם הצהובים שלטו יותר בכדור אך שתי הקבוצות לא איימו על השער.

בדקה ה-22 מכבי איימה לראשונה על השער. אורי עזו חטף את הכדור בחלק הקדמי, עידו עולי קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט אל המסגרת אך שוער רעננה, רוי שדו, הדף את הכדור.

בדקה ה-32 החניכים של מיכאל זנדברג עלו ליתרון. עידו עולי נתן כדור עומק נהדר אל עמית צור שבאחד על אחד לא התבלבל ומצא את הרשת. 0:1 למכבי.

בדקה ה-41 הצהובים עלו ל-0:2. הפעם עמית צור היה בכובע המבשל, הוא חדר אל הרחבה, חלף על פני שחקן הגנה ופרגן לאורי עזו שכבש מקרוב.

מחצית שניה
בדקה ה-52 הצהובים עלו ל-0:3. התקפה מסודרת של הצהובים שהחלה מהאגף השמאלי, הסתיימה בכדור רוחב של עזו אל הרחבה, בלם רעננה, אלון בן סירה, ניסה להרחיק אך הכדור נכנס אל הרשת.

בדקה ה-62 רעננה כמעט וכבשה שער מצמק. רואי יצחק קיבל את הכדור ברחבה, הוא בעט כדור אלכסוני אל המסגרת ושליו סעדיה הגיב טוב, הדף את הכדור והציל שער בטוח.

בדקה ה-64 יהודה בלאי, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא חתך למרכז ובעט כדור מסובב שהלך אל המסגרת אך שדו הדף.

בדקה ה-76 זה כבר 0:4 למכבי. מוחמד טאהא חדר אל הרחבה ומצא את יואב פליישמן, הקשר בעט מזווית קשה והכדור פגע בשוער ונכנס פנימה.

בדקה ה-82 מכבי כבשה את החמישי. יהודה בלאי נתן כדור רוחב מדויק אל הרחבה, מוחמד טאהא המשיך עם בעיטה מדויקת אל הרשת. 0:5 למכבי. כך גם התוצאה נשארה בסיום.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי (שליו סעדיה – 46), נועם שוורץ, אדיר קורדובה, עלי חטיב (איתי מלמה – 46), עמית קרדי, נג׳ואן חטיב (יואב פליישמן – 65), רוי ז׳רז׳בסקי, עידו עולי, עמית צור (מוחמד טאהא – 55), אורי עזו (יהודה בלאי – 55) ואגם חנון.