מכבי חזרה הערב (שני) למסלול הניצחונות עם הצגה גדולה בנתניה. הצהובים הביסו 1:5 את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-22 של ליגת ONE ZERO ובסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה של הקבוצה. 

"היה נחמד לראות, במחצית השנייה המשחק היה טוב מאוד, איך שהצלחנו לפתוח את המשחק. ידענו שיהיה קשה כי המגרש לא היה טוב, היינו צריכים להיות זהירים אבל היינו מאוזנים".

על ההבדל הערב לעומת המשחקים בתקופה האחרונה אמר המאמן: "היינו חסרי רחמים מול השער, ניצלנו את ההזדמנויות. בכל המשחקים האחרונים היו הזדמנויות אבל לא תמיד הבקענו. ההבדל היום היה שהיינו חדים כשקיבלנו את ההזדמנות".

על היכולת של עידו שחר שתרם שני שערים ובישול אמר קין: "הוא היה טוב מאוד, לא איבד את הכדור, עם הרבה אנרגיה. הוא טוב במצבים נייחים ופנדלים ולכן נתתי לו לבעוט את הפנדל. גם השער השני היה טוב מאוד, גם כשהוא שיחק בימין הוא היה טוב מאוד. הוא היה טוב מאוד היום".

על כך שהחליט לפתוח עם ערן זהבי על הספסל הפעם סיפר: "זה אותו דבר לכל שחקן, גם לדור פרץ שהוא אולי השחקן הכי טוב העונה. לפעמים אתה צריך לעשות שינויים, לרענן קצת את הקבוצה. אני צריך לקבל החלטות אבל אני יכול להגיד שהתגובה כשהם עלו למשחק, ומה שערן עשה בבישול לשער השני של עידו, האנרגיה, זו הגישה שאני רוצה מהשחקנים, כשאתה עולה מהספסל אתה מביא שינוי".