אחרי למעלה משבוע מהמשחק האחרון ומספר ימי חופש, מכבי תל אביב התייצבה הערב (שני) בנתניה למשחק במסגרת המחזור ה-22 בליגת ONE ZERO.

השחקנים של רובי קין הגיעו למשחק אחרי סדרת תוצאות מאכזבת שבסיומה מכבי חיפה הפכה את הטבלה ועלתה למקום הראשון. במשחק הערב לצהובים ההזדמנות להשוות את מספר הנקודות לזה של חיפה אחרי התיקו בין הירוקים לאדומים מהכרמל.

קין בחר לערוך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח בתיקו עם בני סכנין במחזור האחרון. השינוי המרכזי היה בעמדת החלוץ כשערן זהבי פתח על הספסל ודור תורג'מן פתח בחוד ההתקפה. עוד שינוי בהרכב של הצהובים כלל את עידו שחר שפתח על חשבונו של דור פרץ.

ההרכב: משפתי; אבישי כהן, אנריק סבוריט, רז שלמה, רוי רביבו; יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי, עידו שחר; יונס מלדה, מילסון, דור תורג'מן.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח לעיני כ-7000 אוהדים צהובים של מכבי שהגיעו לדחוף את הקבוצה לניצחון. אחרי שני ניסיונות של מכבי נתניה בדקות הראשונות של המשחק שגרמו למשפתי למתוח את איבריו בשער מהכבי השתלטה על המשחק. הלחץ של הצהובים הוביל בדקה ה-13 להתקפה שהסתיימה בניסיון של עידו שחר להעביר כדור רוחב שנהדף בידו של גיא מזרחי. 

השופט אביעד שילוחח נעזר בצוות ה-VAR שקבע כדור עונשין מ-11 מטירם לצהובים. שחר ניגש לנקודה הלבנה ולא התבלבל. 0:1 למכבי!

מכבי נתניה ניסתה לחזור למשחק וטענה לנגיעת יד של עידו שחר אבל באמצעות ה-VAR קבע אביעד שילוח כי מדובר היה בעבירה על שחר שהובילה לנגיעת היד. מן העבר השני, בדקה ה-39 רוי רביבו תרגם כדור חופשי מ-20 מטרים לשער נהדר. 0:2 למכבי!

בתוך תוספת הזמן נתניה ניצלה בלבול בהגנה של הצהובים וחוסר תאום שהסתכם בכדור רוחב שמצא את איתמר שבירו. האחרון דחק מקרוב פנימה. 1:2 למכבי. וקבע את תוצאת המחצית.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה רובי קין ערך את החילוף הראשון במכבי. אופיר דוידזאדה נכנס במקומו של אבישי כהן ורוי רביבו הוסט לעמדת המגן הימני. בדקה ה-51 נתניה כמעט וחזרה למשחק אחרי שבעיטה של גיא מזרחי בתוך הרחבה נהדפה על ידי משפתי. 

אחרי שמכבי התקשתה להיגע למצבים עפ תיחת המחצית השנייה ערך קין בדקה ה-58 חילוף שני במדי הקבוצה כאשר אושר דוידה נכנס למשחק במקומו של יונס מלדה.

בהתקפה המסוכנת הראשונה עפ תיחת המחצית השנייה מילסון מצא בכדור עומק נהדר את שחר, שהמשיך ברוחב לקניקובסקי שבקלות קבע. 1:3 למכבי!

בדקה ה-69 ערן זהבי עלה מספסל במקומו של דור תורג'מן. בדקה ה-74 התקפה של צכבי מצד שמאל הסתיימה בפריצה של אושר דוידה ורוחב למילסון. האחרון זרק בסיבוב ברחבה את המגן שלו ובעט פנימה. 1:4 למכבי!

בדקה ה-76 נכנסו למשחק גם עדן קארצב ודור פרץ במקומם של מילסון ויוריס ואן אובריים. 

בתוך תוספת הזמן ערן זהבי מצא בכדור עומק גאוני את עידו שחר שהגיח מאחור והשלים צמד. 1:5 למכבי!